آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در بناب / ممنوعیت استفاده از اموال دولتی در انتخابات
آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در بناب / ممنوعیت استفاده از اموال دولتی در انتخابات

به گزارش قلم پرس از بناب، شهریار فتحی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه در انتخابات پیش رو ۱۲۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان بناب در نظر گرفته شده است؛ اظهار داشت: همه باید در این راه تلاش کنند همانطوری که بیش از ۳۷ انتخابات مهم و سرنوشت ساز را پشت سر […]

به گزارش قلم پرس از بناب، شهریار فتحی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه در انتخابات پیش رو ۱۲۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان بناب در نظر گرفته شده است؛ اظهار داشت: همه باید در این راه تلاش کنند همانطوری که بیش از ۳۷ انتخابات مهم و سرنوشت ساز را پشت سر گذاشته ایم، این دوره هم در این امر خطیر حضوری فعال خواهیم داشت.

وی انتخابات را یک حماسه بزرگ سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: با مشارکت گسترده مردم فضای سیاسی و بانشاط در این دوره از انتخابات را نیز شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب تصریح کرد: دشمنان نظام همواره سعی دارند تا انتخابات ناامید کننده و کمترین میزان مشارکت برگزار شود و تلاش دارند مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کنند ولی مردم با حضور پرشور توطئه های آنها را نقش برآب خواهند کرد.

فتحی با اشاره به نقش پررنگ روابط عمومی ها بیان کرد: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شناخته می شوند که می بایست مسئولین ادارات از افراد نخبه و توانمند در حوزه روابط عمومی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: قطعاً روابط عمومی خوب و توانمند و تعامل آن با اصحاب رسانه باعث خواهد شد که عملکرد ادارات به طور مطلوب پوشش داده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با تأکید بر اینکه هیچ یک از ادارات دولتی و پرسنل آنها حق استفاده از امکانات دولتی به نفع شخص و کاندیدای خاص را ندارند؛ تصریح کرد: هرگونه استفاده از اموال دولتی به نفع کاندیدای خاص تخلف محسوب می شود.

فتحی در ادامه سخنان خود با عرض تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خرداد ماه سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی هیچ گونه دستورالعملی در حال حاضر در خصوص برگزاری این مراسم به دستمان نرسیده است اما در صورت ابلاغ با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مراسم سالگرد ارتحال امام راحل را برگزار خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان باید در هر مسئولیتی تا آخرین دقیقه مسئولیت خود انجام وظیفه کرده و به مردم خدمت رسانی کنند؛ گفت: بنده به عنوان فرماندار و سایر همکارانم در فرمانداری تا آخرین دقیقه که در مسئولیت هستیم تمام تلاش خود را برای پیشرفت و آبادانی و توسعه شهرستان به کار خواهیم گرفت.

فرماندار بناب همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین قبلی، دکتر رضایی را به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان، عباسپور به عنوان رئیس تأمین اجتماعی، ضیایی به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب، نصیری به عنوان مدیر امور آب منطقه ای، دکتر گنجپور رئیس شبکه دامپزشکی و صابر قهرمانی فام را به عنوان رئیس جدید بانک کشاورزی شهرستان بناب معرفی کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴