آمادگی دادگستری هرمزگان برای مساعدت و رفع مشکلات پیش روی جامعه هدف بهزیستی
آمادگی دادگستری هرمزگان برای مساعدت و رفع مشکلات پیش روی جامعه هدف بهزیستی

خبرگزاری میزان – علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان دیدار با ابراهیم حسن نژاد، سرپرست بهزیستی هرمزگان با اذعان به گستردگی جامعه هدف و تنوع مأموریت‌های بهزیستی، کار در بهزیستی را بسیار دشوار و حساس برشمرد و تصریح کرد: بی شک رسیدگی به نیازمندان، افراد دارای معلولیت و محرومین جامعه اجری بزرگ […]

خبرگزاری میزان – علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان دیدار با ابراهیم حسن نژاد، سرپرست بهزیستی هرمزگان با اذعان به گستردگی جامعه هدف و تنوع مأموریت‌های بهزیستی، کار در بهزیستی را بسیار دشوار و حساس برشمرد و تصریح کرد: بی شک رسیدگی به نیازمندان، افراد دارای معلولیت و محرومین جامعه اجری بزرگ نزد خداوند متعال دارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص اهمیت کار در بهزیستی به ویژه در خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی، زنان سرپرست خانوار و افراد دارای اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر خاطرنشان کرد: فعالیت در این حوزه‌ها باید دقیق و همراه با مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاقی باشد تا بتوان در این رسالت خطیر موفق بود.

وی در پایان، آمادگی دادگستری استان هرمزگان را در خصوص مساعدت و رفع مشکلات پیش روی جامعه هدف بهزیستی اعلام کرد.

ابراهیم حسن نژاد، سرپرست بهزیستی هرمزگان ضمن دیدار با رئیس کل دادگستری استان، گزارشی از عملکرد اداره کل بهزیستی ارائه نمود.

ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان نیز در این دیدار اظهار داشت: تعاملات بهزیستی و دادگستری استان هرمزگان در بسیاری از موارد، همچون فرزند خواندگی، ساماندهی معتادین متجاهر و افراد دارای سوء مصرف مواد مخدر، رسیدگی به مشکلات خانواده بسیار مطلوب و تنگاتنگ است و دستگاه قضایی استان هرمزگان همواره همراه و یاور بهزیستی بوده است.

حسن نژاد در ادامه ضمن ارائه گزارشی از ساماندهی معتادین متجاهر و همچنین نیازمندی‌های مراکز نگهداری به ارائه توضیحاتی در بحث چالش‌های تأمین مسکن مددجویان پرداخت.

وی ابراز امیدورای کرد: بتوان با گسترش تعاملات و همکاری‌های مشترک، زمینه خدمت رسانی بیشتر به افراد دارای معلولیت، محرومین، آسیب دیدگان اجتماعی و افراد در معرض آسیب را فراهم ساخت.

انتهای پیام/