آماده باش کامل شهرداری تبریز برای مقابله با حوادث احتمالی
آماده باش کامل شهرداری تبریز برای مقابله با حوادث احتمالی

به گزارش قلم پرس، زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۳ در مقیاس ریشتر صبح امروز تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی را لرزاند. مسعود حسن نژاد با اعلام خبر فوق افزود در ساعت ۰۶:۱۸ صبح امروز زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر به طول جغرافیایی ۴۶.۳۸ و عرض جغرافیایی ۳۸.۰۲ در عمق ۱۴ کیلومتری به وقوع پیوست. مدیر بحران شهرداری تبریز […]

به گزارش قلم پرس، زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۳ در مقیاس ریشتر صبح امروز تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی را لرزاند.

مسعود حسن نژاد با اعلام خبر فوق افزود در ساعت ۰۶:۱۸ صبح امروز زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر به طول جغرافیایی ۴۶.۳۸ و عرض جغرافیایی ۳۸.۰۲ در عمق ۱۴ کیلومتری به وقوع پیوست.

مدیر بحران شهرداری تبریز در ادامه گفت: در پی وقوع این زمین لرزه ها، بلافاصله نیروهای شهرداری تبریز به منظور ارزیابی خسارات احتمالی به نقاط مختلف شهر اعزام شده اند تا در صورت نیاز عملیات امدادرسانی را انجام دهند.

وی اظهار داشت بر اساس بازدیدهای میدانی و هماهنگی ها و پیگیری های صورت گرفته تاکنون خساراتی از زلزله گزارش نشده است اما هماهنگی های لازم با معاونت خدمات شهری، مناطق ده گانه، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و سایر مجموعه های مرتبط به منظور حفظ آماده باش کامل تا اطلاع ثانوی و استمرار آمادگی برای مواجهه با هر گونه حوادث احتمالی بعدی بعمل آمده است.