آماده باش نیروهای خدمات شهری تبریز / نیروها و تجهیزات در نقاط حساس شهر مستقر هستند
آماده باش نیروهای خدمات شهری تبریز / نیروها و تجهیزات در نقاط حساس شهر مستقر هستند
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از استقرار و آماده باش نیروهای خدمات شهری از عصر امروز یکشنبه در تمام نقاط شهر تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، جواد صدیقی با اعلام این مطلب گفت: همزمان با آغاز بارش برف از صبح امروز نیروها و تجهیزات زمستانی مناطق دهگانه در نقاط حساس شهر مستقر هستند و با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر بارش برف از عصر امروز تمامی نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش قرار دارند.

صدیقی گفت: با توجه به وضعیت آب هوایی در مناطق ۲ و ۵ پیش پاشش محلول در این مناطق از عصر امروز آغاز خواهد شد و محلول پاشی در سایر مناطق نیز از نیمه شب شروع خواهد شد.

وی افزود: استقرار نیروهای خدمات شهری در نقاط حساس شهر و آماده باش نفرات و تجهیزات زمستانی از قبیل برف روب و محلول پاش ها تا زمان پایان بارش برف و عادی شدن وضعیت جوی ادامه خواهد داشت.

معاون محیط زیست و خدمات شهری در پایان از شهروندان تصریح کرد: از شهروندان عزیز درخواست می کنیم برای جلوگیری از احتمال تصادفات و همچنین ایجاد فضای فعالیت برای تجهیزات زمستانی برای انجام عملیات برف روبی و پاکسازی معابر، حدالامکان از تردد غیر ضروری در معابر شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/