آغاز کمپین «صنایع دستی، عیدی نوروز ۱۴۰۱»
آغاز کمپین «صنایع دستی، عیدی نوروز ۱۴۰۱»

معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، طی کمپینی با عنوان «صنایع‌دستی، عیدی نوروز ۱۴۰۱» مردم را تشویق کرد تا در نوروز امسال به هم صنایع‌دستی عیدی بدهند.به‌گزارش خبرگزاری میراث‌آریا، به‌نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور امسال کمپینی با عنوان «صنایع‌دستی، عیدی نوروز ۱۴۰۱» برگزار می‌کند. در […]

معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، طی کمپینی با عنوان «صنایع‌دستی، عیدی نوروز ۱۴۰۱» مردم را تشویق کرد تا در نوروز امسال به هم صنایع‌دستی عیدی بدهند.
به‌گزارش خبرگزاری میراث‌آریا، به‌نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور امسال کمپینی با عنوان «صنایع‌دستی، عیدی نوروز ۱۴۰۱» برگزار می‌کند.

در این کمپین که اکنون در حال برگزاری است، از مردم خواسته شده است به جای عیدی‌های مرسوم مانند پول نقد، به عزیزان خود صنایع‌دستی که آثار هنری نفیس و ارزشمندی محسوب می شوند، عیدی بدهند.

صنایع دستی صرفاً یک کالای معمولی نیست، بلکه دست‌ساخته‌ای است حاوی روح، فکر و مهارت سازنده خود که بهره‌ای از حیات دارد و آن را به مثابه هدیه‌ای ذی‌قیمت از طریق اثر خود به جهان تقدیم می‌کند.