آغاز فعالیت سامانه بارشی از چهارشنبه
آغاز فعالیت سامانه بارشی از چهارشنبه

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی از آغاز فعالیت سامانه بارشی از چهارشنبه، چهاردهم آذر ماه خبر داد. به گزارش قلم پرس، محمد اشجعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت دمای هوای استان در آخر هفته، گفت: از امروز تا روز چهارشنبه، جو پایدارهمراه با افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود. وی ادامه داد: با […]

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی از آغاز فعالیت سامانه بارشی از چهارشنبه، چهاردهم آذر ماه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، محمد اشجعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت دمای هوای استان در آخر هفته، گفت: از امروز تا روز چهارشنبه، جو پایدارهمراه با افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نخواهد بود.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که از روز چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی موجب ابرناکی، وزش باد و بارش باران و در ارتفاعات و نواحی غربی بارش برف، مه خواهد شد، گفت: فعالیت سامانه بارشی از روز چهار شبنه آغاز و تا جمعه ادامه خواهد داشت.
 وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی شهرستان‌های استان، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، شهرستان میانه با ۱۶ درجه بالای صفر و شهرستان سراب با ۶ درجه زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرهای استان هستند.
اشجعی با بیان این‌که دمای تبریز در گرم‌ترین زمان ۱۱ درجه بالای صفر و در سردترین زمان ۲ درجه بالای صفر است، افزود: دمای فعلی تبریز ۱۰ درجه بالای صفر بوده که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، یک درجه افزایش یافته است.
منبع: ایسنا