آغاز عملیات ایجاد مرکز توسعه و تجارت صنعت قطعه‌سازی کشور در تبریز
آغاز عملیات ایجاد مرکز توسعه و تجارت صنعت قطعه‌سازی کشور در تبریز

آغاز عملیات ایجاد مرکز توسعه و تجارت صنعت قطعه‌سازی کشور در تبریز رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از آغاز عملیات ایجاد مرکز توسعه و تجارت صنعت قطعه‌سازی کشور در شهرک صنعتی فناوری خودرو تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران […]


آغاز عملیات ایجاد مرکز توسعه و تجارت صنعت قطعه‌سازی کشور در تبریز


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از آغاز عملیات ایجاد مرکز توسعه و تجارت صنعت قطعه‌سازی کشور در شهرک صنعتی فناوری خودرو تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از آغاز عملیات ایجاد مرکز توسعه و تجارت صنعت قطعه‌سازی کشور در شهرک صنعتی فناوری خودرو تبریز خبر داد و اظهار کرد: عملیات راه اندازی این مرکز توسعه و تجارت با هدف ایجاد کنسرسیوم بازرگانی قطعات خودرو، ایجاد نمایشگاه دائمی مرکز تبادلات تجاری و هاب صادراتی و ایجاد یک برند مشترک در این حوزه برای عرضه محصولات به بازارهای هدف آغاز شد.

وی افزود: مرکز توسعه و تجارت صنعت قطعه‌سازی کشور در زمینی به مساحت ۶۶۶ مترمربع و زیربنای دو هزار مترمربع در شهرک صنعتی فناوری خودرو در منطقه صنعتی غرب تبریز ایجاد می شود.

پرنیان همچنین با اشاره به تشکیل سه اتاق فکر در بخش های صنعت، معدن و تجارت در یک ماه آینده گفت: اتاق فکر صنعت امروز به منظور پیشبرد اهداف توسعه در این بخش آغاز به کار کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که در این اتاق‌های فکر قدرتمند از نهادهای دولتی حضور نخواهند داشت، افزود: این اتاق ها با حضور اساتید دانشگاه، نخبگان، تولیدکنندگان و افراد تاثیرگذار صاحب اندیشه در حوزه های مرتبط ایجاد خواهد شد.

پرنیان با اشاره به اهمیت تولید استراتژی‌های قوی در اتاق‌های فکر استان ادامه داد: در اتاق فکر تجارت اصناف، پیشکسوتان این حوزه و افرادی که نبض بازار را می شناسند با تولید فکر برای توسعه همه جانبه اقتصادی استان مشارکت خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: هر ماه جلساتی در این زمینه برگزار خواهد شد تا مشکلات عمده ای که در این بخش ها وجود دارد حتی در سطح ملی مطالبه شود.

پایان پیام/