آغاز طرح پایش و ارزشیابی کارکنان دادگاه‌های استان گلستان
آغاز طرح پایش و ارزشیابی کارکنان دادگاه‌های استان گلستان

خبرگزاری میزان – محمود اسپانلو، سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان از آغاز طرح پایش و ارزشیابی کارکنان دادگاه‌های استان گلستان در راستای تحقق سند تحول قضایی خبر داد. سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: در قالب این طرح، کارمندان پیشکسوت و توانمند به حوزه علاوه بر شناسایی […]

خبرگزاری میزان – محمود اسپانلو، سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان از آغاز طرح پایش و ارزشیابی کارکنان دادگاه‌های استان گلستان در راستای تحقق سند تحول قضایی خبر داد.

سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: در قالب این طرح، کارمندان پیشکسوت و توانمند به حوزه علاوه بر شناسایی فرآیند‌ها و رویه‌هایی که رسیدگی به پرونده‌ها و پاسخگویی به مردم را کُند و طولانی می‌کند، کارکنان توانمند و صاحب نظر در هر حوزه کاری را شناسایی و معرفی می‌کنند.

وی افزود: پس از شناسایی چالش‌های موجود در هر حوزه قضایی، با کمک کارشناسان و کارکنان نخبه، برای رفع آن تلاش می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

اسپانلو با بیان این که دستگاه قضایی، نیروی انسانی محور است، گفت: در طرح نظارت و پایش با شناسایی کارکنان توانمند به دنبال بزرگداشت کارکنان هستیم و تا زمانی که مردم از رفتار و برخورد همکاران ما رضایت نداشته باشند، رضایت عمومی از قوه قضاییه هم بهبود نخواهد یافت.

سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان با بیان این که کار در دستگاه قضایی سخت و طاقت فرساست، افزود: همکاران ما پارسال ۴۰۰ هزار پرونده را رسیدگی و مختومه کردند که جز با کار مجاهدانه امکان پذیر نبود.

در جلسه امروز رابطین ارزشیابی سراسر استان گلستان، از آقایان حسین ابراهیمی زرندینی از اداره کل دادگستری و محمدعلی دُری از دادگاه کلاله دو کارمند نمونه کشوری دادگستری استان گلستان تقدیر شد.

انتهای پیام/