آغاز به کار طرح سنجش و پرورش استعداد و مهارت فرزندان قضات و کارکنان قوه قضاییه در سراسر کشور
آغاز به کار طرح سنجش و پرورش استعداد و مهارت فرزندان قضات و کارکنان قوه قضاییه در سراسر کشور

خبرگزاری میزان – رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه از آغاز به کار طرح سنجش و پرورش استعداد و مهارت فرزندان قضات و کارکنان سراسر کشور خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین عاملی با اعلام این خبر افزود: یکی از مهمترین وظایف والدین توجه به موضوع فرزندپروری است و کارکنان دستگاه قضایی عمدتا به دلیل کثرت کار […]

خبرگزاری میزان – رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه از آغاز به کار طرح سنجش و پرورش استعداد و مهارت فرزندان قضات و کارکنان سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با اعلام این خبر افزود: یکی از مهمترین وظایف والدین توجه به موضوع فرزندپروری است و کارکنان دستگاه قضایی عمدتا به دلیل کثرت کار و فراوانی پرونده ها، فرصت کافی برای پرداختن به مسایل مرتبط با خانواده را ندارند و در بسیاری از موارد نیز محدودیت‌های شغلی مانع از رشد و شکوفایی استعداد فرزندان می‌شود. به همین جهت یکی از تاکیدات ریاست قوه قضاییه برنامه ریزی امور فرهنگی در حوزه مسایل خانواده کارکنان بوده که در همین راستا طرح سنجش و پرورش استعداد و مهارت فرزندان قضات و کارکنان در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: این طرح شامل دو بخش سنجش و پرورش است. در گام اول اطلاعات مربوط به علایق، استعداد‌ها و مهارت‌های فرزندان شناسایی شده و در گام دوم متناسب با نوع و فراوانی نتایج گام اول، امکانات و زیرساخت‌های لازم برای پرورش، هدایت و حمایت از استعداد‌ها و مهارت‌های فرزندان فراهم خواهد شد.

رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه، در پایان از قضات و کارکنان اداری قوه قضاییه در سراسر کشور خواست که در این طرح جامع کشوری مشارکت نمایند.

انتهای پیام/