آسفالت‌ریزی سه هزارو ۷۵۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته
آسفالت‌ریزی سه هزارو ۷۵۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته
در هفته‌ای که گذشت، شهرداری تبریز با توزیع سه هزار و ۷۵۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.
به گزارش قلم پرس به نقل از شهریارنیوز، آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیا است که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.

شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

حالا مناطق دهگانه شهرداری تبریز هم به تکاپو افتاده‌اند و از آسفالت‌ریزی‌های اساسی معابر گرفته تا آسفالت کوچه‌ها و لکه‌گیری معابر مربوط به مناطق خود را به طور جدی در دست اجرا دارند. در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۴۸۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اقدام به بهسازی و لکه‌گیری کرد. بر همین اساس مسیرهای ولیعصر، گلکار، عباسی و… در سطح این منطقه آسفالت‌ریزی شدند.

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز هم با ۳۰۰ تن آسفالت در این هفته در صدد آماده سازی و بهسازی معابر منطقه خود برآمده است.

در این راستا معابری همچون کوی رضوان شهرک یاغچیان، خیابان قدوسی در کوی دادگستری و… آسفالت‌ریزی شد.

منطقه ۳

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز با مجموع ۱۸۰ تن آسفالت‌ریزی، معابر این منطقه را برای شهروندان خود مناسب‌سازی کرده است.

آسفالت ریزی کوچه ۱۷ متری نوروزی در خیابان شهید منتظری در سطح منطقه از جمله اقدامات شهرداری منطقه ۳ در این راستا بوده است.

منطقه ۴

در این بین شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز با ۳۰۰ تن آسفالت گامی در جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر خود برداشته است.

منطقه ۵

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۵ تبریز برنامه آسفالت ریزی در دستور کار خود نداشته است.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۱۹ تن آسفالت مسیرهای این منطقه را لکه‌گیری کرده است.

بر این اساس معاونت خدمات شهری و اجرایی این منطقه در خیابان خطیب تا میدان رسالت، میدان رسالت تا دیزل آباد، خیابان اشکان و ۱۲ متری آذری در کوی آزادی نسبت به آسفالت ریزی اقدام کرده است.

 

منطقه ۷

شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی یک هزارو ۳۱۰ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.

زیرسازی و آماده سازی برای آسفالت اساسی در مسیرهای کوی سوسنگرد رسالت و وادی رحمت و لکه گیری آسفالت در مسیرهای اصلی خیابان رسالت و شهرک اندیشه طی هفته گدشته توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز انجام یافته است.

منطقه ۸

در این بین شهرداری منطقه ۸ تبریز طی هفته گذشته ۱۸۰ تن آسفالت ریزی در دستور کار داشته است.

آسفالت ریزی کوچه های ترکیها واقع در راسته کوچه و کوچه صفا در خیابان شهید بهشتی توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز انجام یافته است.

منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ تبریز نیز طی هفته گذشته ۶۰ تن آسفالت ریزی را در دستور کار خود قرار داده است. بر این اساس معابر مختلف سطح شهرک خاوران آسفالت ریزی شده اند.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز ۹۲۰ تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه خود انجام داده است.

تداوم آسفالت ریزی کوچه ارشد بیرق و لکه گیری معابر مختلف سطح منطقه از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۱۰ تبریز طی هفته گذشته بود.