آزادی ۷۶ زندانی معسر در استان تهران به همت خیرین
آزادی ۷۶ زندانی معسر در استان تهران به همت خیرین

خبرگزاری میزان – سید حشمت اله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران اعلام کرد: در تداوم طرح نذر هشتم، از اوایل خردادماه سال جاری تاکنون، نیکوکاران استان تهران با اهدای مبلغ ۳۴ میلیارد و ۵۳ میلیون ریال بدهی ۷۶ نفر زندانی نیازمند را پرداخت کردند. حیات الغیب در مراسم ادای دیگری از نذر هشتم […]

خبرگزاری میزان – سید حشمت اله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران اعلام کرد: در تداوم طرح نذر هشتم، از اوایل خردادماه سال جاری تاکنون، نیکوکاران استان تهران با اهدای مبلغ ۳۴ میلیارد و ۵۳ میلیون ریال بدهی ۷۶ نفر زندانی نیازمند را پرداخت کردند.

حیات الغیب در مراسم ادای دیگری از نذر هشتم که با حضور تعدادی از نیکوکاران استان تهران و در محل سالن کنفرانس برگزار شده بود، اظهار داشت: با اجرای طرح نذر هشتم که به نیت امام رضا (ع) و از طرح‌های ابداعی رئیس سازمان زندان‌ها در جهت ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری می‌باشد هشتم هر ماه تعدادی از زندانیان نیازمند و معسر از پرداخت دیون با مساعدت مراجع قضایی و پرداخت بدهی توسط نیکوکاران آزاد می‌شوند.

وی ادامه داد: نیکوکاران استان تهران مانند همیشه برای کار خیر و آزادی زندانیان نیازمند پیشقدم هستند و دستگاه قضایی نیز با جدیت زمینه‌های تخفیف مجازات و آزادی آنان را فراهم می‌نماید و امروز با دستان توانمند نیکوکاران، تعداد ۷۶ نفر از زندانیان نیازمند استان تهران برگه آزادی خود را دریافت نمودند.

حیات الغیب تصریح کرد: بیشترین کمک‌های نیکوکاران در سال جاری طی هفته قوه قضائیه بوده، پرونده بیش از صد نفر زندانی نیازمند با محکومیت مالی و شاکی خصوصی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت تعداد ۷۶ نفر با پرداخت بدهی یا رد مال و جلب رضایت شکات آزاد شده، پرونده‌های مابقی زندانیان نیز در حال پیگیری است.

وی در پایان با تقدیر از نیکوکاران حاضر در مراسم گفت: امروز ۱۵ نفر از زندانیان آزاد شده با همراه خانواده هایشان در این مراسم حضور یافته اند و امیدوار هستیم با کمک مهارت‌های فنی و حرفه‌ای که در زندان و طی ایام حبس آموخته اند و پیگیری کارشناسان مرکز مراقبت بعد از خروج، وارد بازار کار شده، راه صحیح زندگی را در پیش بگیرند.

همچنین در این مراسم که علی اسمعیلی معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران نیز حضور داشت، از سوی مرکز مراقبت بعد از خروج بسته‌های حمایتی و معیشتی به مددجویان آزاد شده اهداء گردید.

لازم به ذکر است مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران به نشانی انتهای بلوار آیت اله کاشانی- شهرزیبا- جنب کانون اصلاح و تربیت- مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران و تلفن‌های ۴۴۳۳۰۰۰۶ آماده پاسخگویی به نیکوکاران و نیز مددجویان می‌باشد.

 

انتهای پیام/