آزادی ۱۵ زندانی جرایم غیر عمد به همت خیرین در اسفراین
آزادی ۱۵ زندانی جرایم غیر عمد به همت خیرین در اسفراین

خبرگزاری میزان – باباخانی، رییس دادگستری اسفراین بیان کرد:از حمایت‌های راهگشا و سازنده نیکوکاران و خیرین در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک سه میلیارد و ۵۰۰ میلیونی خیرین قدردانی می‌کنیم. وی گفت: این سنت حسنه در گذشته در گود کشتی و توسط پهلوانان هر شهر انجام می‌شد و نشان دهنده اشاعه منش پهلوانی در […]

خبرگزاری میزان – باباخانی، رییس دادگستری اسفراین بیان کرد:از حمایت‌های راهگشا و سازنده نیکوکاران و خیرین در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک سه میلیارد و ۵۰۰ میلیونی خیرین قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: این سنت حسنه در گذشته در گود کشتی و توسط پهلوانان هر شهر انجام می‌شد و نشان دهنده اشاعه منش پهلوانی در سطح شهر بود، ولی در زمان گسترش کرونا ویروس شرایط موجود و محدودیت‌های اعمال شده، امکان برگزاری این برنامه را نداد، ولی با این وجود مراسم به طور مجازی برگزار شد که لازم است از تلاش‌های صورت گرفته تشکر کنم.

رئیس دادگستری اسفراین عنوان کرد: در نتیجه مساعدت‌های بعمل آمده تعداد ۱۵ نفر از ۱۸ زندانی جرائم غیر عمد در این شهرستان آزاد شدند و امیدواریم سه نفر دیگر هم با کمک‌های مورد نیاز بزودی به آغوش گرم خانواده هایشان برگردند.

باباخانی تصریح کرد: برای کار خیر هیچ وقت دیر نیست و مردم شریف و نوع دوست استان و شهرستان اسفراین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به ستاد دیه استان ارائه نموده و موجبات رهایی دیگر محکومین جرائم غیرعمدی را فراهم سازند.

انتهای پیام/