آزادسازی ۱۳۵۰ مترمربع اراضی ملی از دست زمین‌خواران در تبریز
آزادسازی ۱۳۵۰ مترمربع اراضی ملی از دست زمین‌خواران در تبریز
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز گفت: ۱۳۵۰ مترمربع از اراضی ملی اسپیران از ید متصرفین خارج شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سعید پورحیدری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز واقع در اراضی ملی منطقه اسپیران از بخش مرکزی شهرستان تبریز به مساحت ۱۳۵۰ مترمربع که از سوی افراد فرصت طلب و سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود خبر داد و اظهار کرد: این رفع تصرف با حکم مقام قضایی و با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی و توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز صورت گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز تشدید مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری و رفع تصرف و خلع ید از اراضی ملی را از اولویت برنامه‌های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دانست و  بر عزم راسخ دستگاه حاکمیتی منابع طبیعی و دستگاه قضا در برخورد قاطع با متصرفین اراضی ملی و دولتی تأکید کرد.

پورحیدری افزود: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز با توجه به وظایف اصلی و ذاتی خود، حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی را بر عهده دارد و با افراد سودجو و فرصت طلب که قصد تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد نمود.

وی تصریح کرد: دستگاه قضا به‌عنوان حافظ حقوق عامه و مجری قانون همواره برخورد با زمین‌خواران و متجاوزان به انفال عمومی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

پورحیدری در ادامه گفت: تعدادی از افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به تصرف و تخریب و ساخت و ساز در اراضی ملی نموده بودند که با تلاش همکاران منابع طبیعی شهرستان تبریز و ورود به‌ موقع دستگاه قضا، ساخت و ساز‌های صورت گرفته قلع و قمع و از اراضی ملی خلع ید و به بیت المال عودت داده شد.

انتهای پیام/