آحاد مردم و مسؤولان باید از دستاوردهای حماسه ۹ دی پاسداری کنند
آحاد مردم و مسؤولان باید از دستاوردهای حماسه ۹ دی پاسداری کنند

به گزارش قلم پرس، علی اشرفی ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، حماسه ۹ دی را برگی زرین در دفتر تاریخ ایران دانست و تصریح کرد: در این روز دشمنان داخلی و خارجی بار دیگر در برابر عظمت ملت ایران زانو زدند.   اشرفی با بیان اینکه  ۹ دی جلوه‌ای از […]

به گزارش قلم پرس، علی اشرفی ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، حماسه ۹ دی را برگی زرین در دفتر تاریخ ایران دانست و تصریح کرد: در این روز دشمنان داخلی و خارجی بار دیگر در برابر عظمت ملت ایران زانو زدند.  

اشرفی با بیان اینکه  ۹ دی جلوه‌ای از پیوند عمیق امّت با ولایت بود گفت: در حالی که برخی از آشوب پیش آمده خوشحال بودند و خیال ایجاد شکاف در بین ملت و حاکمیت داشتند، با خروش عظیم مردم همیشه در صحنه شادی آنان به یأس تبدیل شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حماسه ۹ دی خاطرنشان کرد: « ۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند.» 

مدیرکل حراست شهرداری تبریز این دستاورد بزرگ را هم‌تراز انقلاب ۵۷ عنوان کرد و افزود: ملت ایران اسلامی طی چهار دهه اخیر با آگاهی کامل نقشه های اسکتبار برای شکست انقلاب را به هم زده اند و با تمامی توان پشت انقلاب ایستاده‌اند ۹ دی یکی از بارزترین موارد در این راستا بود.  

اشرفی پاسداری از دستاوردهایی نظیر ۹ دی را وظیفه آحاد مردم و مسؤولان قلمداد کرد و بیان داشت: کم رنگ کردن این رویداد مهم نگرشی شوم و هم راستا با اهداف دشمنان است همه باید در هر چه باشکوه تر شدن گرامیداشت این روز تلاش کنند.  

او ضمن گرامیداشت هفته بصیرت اظهار کرد: بر خود وظیفه می‌دانم دومین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای جنایتکار آمریکا را به فرماندهی معظم کل قوا، همرزمان و خانواده بزرگوار آن شهید، ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستدارانش تبریک و تسلیت عرض نمایم.