آثار دانش آموز تبریزی برگزیده جشنواره راه و چاه + عکس
آثار دانش آموز تبریزی برگزیده جشنواره راه و چاه + عکس

جشنواره فرهنگی پیشگیری از اعتیاد با عنوان راه و چاه با معرفی نفرات برتر در تبریز به کار خود پایان داد و آثار هلیا سخا در در رشته نقاشی دانش آموزی به عنوان یکی از برگزیده های این جشنواره معرفی شد. جشنواره استانی فرهنگیپیشگیری از اعتیاد، در رشته نقاشی دانش آموزی آثار هلیا سخا، رها روئین تن، […]

جشنواره فرهنگی پیشگیری از اعتیاد با عنوان راه و چاه با معرفی نفرات برتر در تبریز به کار خود پایان داد و آثار هلیا سخا در در رشته نقاشی دانش آموزی به عنوان یکی از برگزیده های این جشنواره معرفی شد.

جشنواره استانی فرهنگیپیشگیری از اعتیاد، در رشته نقاشی دانش آموزی آثار هلیا سخا، رها روئین تن، پارسا امیرفرهنگی، لاوین حسین زاده اسکوئی و متین اشکی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

همچنین در رشته موسیقی عاشقی، عاشیق عبدالعلی اسکندری و عاشیق علی اصغر پورمرادیان به صورت مشترک رتبه اول، عاشیق عیوض عبادپور و عاشیق الیاس قاسم پور رتبه دوم و عاشیق ارسلان دوستی و عاشیق حسن بابائی نیز رتبه سوم را کسب کردند و سخاوت زارعی شایسته تقدیر شناخته شد.

در رشته فیلم کوتاه این جشنواره نیز رتبه اول به فیلم مرداب به کارگردانی حسین شایقی، رتبه دوم به فیلم منظر پریده رنگ تپه­‌ها به کارگردانی سیدوحید حسینی نامی و رتبه سوم به فیلم دومانلی یول به کارگردانی لعیا میرنصیری رسید.

در رشته نقاشی هیچ کدام از اثر‌ها رتبه‌های اول، دوم و سوم را کسب نکردند و آثار علیرضا حسینی صدر، احمدرضا قائم امیری، امینه احمدی، آیدا سلامی، زهرا اسد نسب، سولماز وظیفه آباد، فاطمه ملک محمدپور، مهین علیوند کامرانی و پریسا شفائی شایسته تقدیر شناخته شدند.

در رشته مجسمه سازی جشنواره راه و چاه نیز آثار امید فطوره چی، حسین فلاح عدل، شاهرخ رضازاد و رامین ایرانی شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

در رشته عکاسی نیز مینا نوعی رتبه اول، میترا اختیاری رتبه دوم و مجید فرهمندی رتبه سوم را به دست آوردند.

در رشته کاریکاتور، رتبه اول به عاطفه یاریان، رتبه دوم به میترا آزادی و رتبه سوم به نغمه خطیب شهیدی رسید و آثار الناز تیزچنگ، مهرناز باقر حسین اوغلی، عطا رسول زاده، حسنیه اکبری کامران، سمانه امامی، حسین عبدالهی عدلی و فرناز نوایی به عنوان برگزیده معرفی شد.

در رشته کاریکاتور خردسال آثار هیچ کدام از شرکت کنندگان حایز رتبه‌های اول، دوم و سوم نشد و آثار هلن رشید زاده، کارینا صریرا، امیر علی نقشه گران، اسراء جورابچی، ملیسا سلیمی و ستایش معجزاتی برگزیده شدند.

رتبه اول رشته موسیقی آذربایجانی هم به قطعه‌ای جوانلار آماندی با آهنگ سازی و تنظیم شاهرخ پناهی فرد، رتبه دوم موسیقی ایرانی به قطعه وسوسه با آهنگ سازی و تنظیم محمد حسین درابلو و رتبه سوم به قطعه باز خواهم گشت با آهنگ سازی و تنظیم داود غفاری زاده رسید.

در رشته موسیقی روز جشنواره نیز قطعه دومانلی رویا به آهنگ سازی و تنظیم بیژن شیخ باقری رتبه اول را کسب کرد و قطعه دومانلی رویا با خوانندگی جناب آقای صمد رحیم زاده شایسته تقدیر شناخته شد.

در رشته شعر ترکی جشنواره نیز رتبه اول به بهنام شاه نعمتی، رتبه دوم مهدیه داداشی رستمی و رتبه سوم به امین عرب زاده رسید.

در رشته شعر فارسی نیز ثریا خلیق، رتبه اول را به دست اورد، جعفر پوررضوی دوم شد و ابراهیم قبله آرباطان و آرش توفیقی به صورت مشترک به رتبه سوم رسیدند.

جشنواره استانی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان «راه و چاه» همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در تالار استاد صیامی مجتمع فرهنگی سینمایی ۲۲ بهمن برگزار شد.