آبرسانی به ۹۲ روستای آذربایجان‌شرقی با مشارکت خیرین
آبرسانی به ۹۲ روستای آذربایجان‌شرقی با مشارکت خیرین
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران آبرسانی به روستاهای استان، بر استمرار حرکت انقلابی و جهادی در این زمینه در سال جدید تاکید کرد و خواستار انعکاس خدمات انجام‌گرفته به مردم شد.

به گزارش قلم پرس، عابدین خرّم عصر امروز در جلسه قرارگاه جهادی آبرسانی به روستاهای استان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ با نگاه جهادی و انقلابی و همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مسئول، یک حرکت خوب و درخشانی در زمینه آبرسانی به روستاهای استان انجام شد که قطعا دعای خیر روستاییان عزیز را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: این کار بزرگ با همکاری و مشارکت دولت، خیران و بخش خصوصی انجام شد و مشارکت اهالی روستاها و شوراهای روستایی نیز با آن همراه شد که اثر اجتماعی قابل توجهی داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی از دستگاه‌های مسئول در این حوزه خواست تا به مسائل فنی پروژه‌های آبرسانی و همچنین تعیین بازه زمانی برای اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌ها توجه ویژه داشته باشند.

وی همچنین بر تجمیع و یکسان‌سازی آمار دستگاه‌ها تاکید کرد و خواستار اطلاع‌رسانی هنرمندانه اقدامات و دستاوردهای این حوزه در رسانه‌ها و فضای مجازی شد.

جبارعلی ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز طرح جهادی آبرسانی به روستاها را گل سرسبد اقدامات دولت سیزدهم در حوزه روستایی عنوان کرد و گفت: در سال جدید باید تلاش کنیم تا پروژه‌های بیشتری را به بهره‌برداری برسانیم.

محمد اسکندری، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری نیز از آبرسانی به ۲۱۴ روستای استان در قالب طرح جهادی آبرسانی به روستاها در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در سال جدید هم آبرسانی به ۱۶۰ روستا تکمیل شده و عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۵۰ روستا آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز از آغاز مرحله دوم آبرسانی به روستاهای استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در این مرحله، ۱۸۳ روستا با جمعیت ۱۳۷ هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد و به این ترتیب تعداد روستاهای تحت پوشش به ۳۵۲ روستا می‌رسد که انتظار داریم عملیات آبرسانی به ۲۴۷ روستا در سال جاری تکمیل شود.

محمد خانی گفت: در سال ۱۴۰۱، آبرسانی به ۹۲ روستا با مشارکت خیرین و مردم انجام شد و میزان مشارکت بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال بود که از این نظر، آذربایجان شرقی در سطح کشور استان اول بود.

 

 

انتهای پیام/