پایان قرنطینه روستای انباردان بستان‌آباد
پایان قرنطینه روستای انباردان بستان‌آباد

به گزارش قلم پرس از بستان‌آباد، رامک زوارکعبه با اشاره به اینکه آخرین مورد مثبت ابتلا به ویروس جهش یافته کووید ۱۹ در روستای انباردان در ۲۴ اسفند ۹۹ مشاهده شده و مدت زمان ۲ هفته قرنطینه نیز سپری شده است، اظهار داشت: حالا می‌توان پایان کرونای انگلیسی در انباردان را اعلام کرد. وی افزود: […]

به گزارش قلم پرس از بستان‌آباد، رامک زوارکعبه با اشاره به اینکه آخرین مورد مثبت ابتلا به ویروس جهش یافته کووید ۱۹ در روستای انباردان در ۲۴ اسفند ۹۹ مشاهده شده و مدت زمان ۲ هفته قرنطینه نیز سپری شده است، اظهار داشت: حالا می‌توان پایان کرونای انگلیسی در انباردان را اعلام کرد.

وی افزود: حتی فکرش را هم نمی‌کردیم که کرونا جهش یافته با آن سرعت و جهشی که داشت به این زودی‌ها در منطقه ما کنترل شود اما نجابت و همکاری مردم روستا و تلاش مسوولان و کادر درمان موجب شد امروز پایان قرنطینه و کووید ۱۹ در انباردان را اعلام کنیم.

زوارکعبه همچنین با تقدیر از دهیار و بهورز روستا، گفت: خیلی‌ها در رسیدن به این موفقیت نقش داشتند از روحانی محل گرفته تا مسوول پایگاه مقاومت، نیروهای جهادگر هلال احمر، نیروی انتظامی و رسانه‌ها که هر کدام از آنها نقش موثری در همراهی و مشارکت مردم و نمونه‌گیری همگانی در روستای انباردان داشتند.

وی در پایان از نقش برجسته فرماندار به‌عنوان رئیس ستاد مقابله باکرونای شهرستان هم تجلیل کرد و گفت: قرنطینه روستای انباردان تصمیم سخت و دشواری بود که با همراهی مسوولان و مردم عملی شد و امروز با کنترل کرونا، قرنطینه نیر پایان می‌یابد.

زوارکعبه در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم شهرستان و آغاز واکسیناسیون عمومی به‌زودی شاهد پایان کرونا در کشور و بازگشت زندگی به روال عادی باشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س