روابط عمومی ها نقش اساسی در تبیین دستاوردهای سازمان در جامعه ایفا می کنند
روابط عمومی ها نقش اساسی در تبیین دستاوردهای سازمان در جامعه ایفا می کنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: روابط عمومی ها نقش اساسی در تبیین دستاوردهای سازمان در جامعه ایفا می کنند.

به گزارش قلم پرس، اکبر فرج نیا در آیین گرامیداشت هفته روابط عمومی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای ارتباطات و اطلاعات بوده و این اطلاعات زمانی ارزشمند است که درگردش باشد، اظهار کرد: گردش اطلاعات موجب هم افزایی اطلاعات و ارزشمند شدن آن می شود که به مرور با رشدو توسعه تکنولوژی این موضوع نیز به روزتر و سریعتر شده است.
وی افزود: دنیای امروز را کسانی اداره می کنند که گردش اطلاعات در دست آنها است و به عبارتی افکار را مدیریت می کنند و جوامعی که برخلاف این موضوع حرکت می کنند با مشکل مواجه می شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه دنیای امروز به رسانه ها وابسته است و رشد و توسعه تجهیزات رسانه ای جوامع را دگرگون کرده است، ادامه داد: باید باور داشته باشیم که امروز ارتباطات و به تبع آن رسانه ها و روابط عمومی ها نقش اساسی در جامعه ایفا می کند.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، گفت: در شرکت توزیع نیروی برق تبریز همه مانند یک خانواده هستیم و با وجود همه مشکلات، با همراهی هم خدمات قابل قبولی را ارائه می کنم.
فرج نیا اضافه کرد: امروز اکثر مسائل و موضوعات در کشور وابسته به صنعت برق بوده و این موضوع باید در جامعه تبیین شود که انرژی برق با چه سختی هایی به دست شهروندان می رسد.
وی بیان کرد: روابط عمومی ها نقش موثری در زمینه تبیین اقدامات شرکت و تلاش همکاران داشته و باید بیش از پیش این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/