ذبح ۶۰ قربانی به نیت سلامتی حضرت مهدی (ع) در مراغه
ذبح ۶۰ قربانی به نیت سلامتی حضرت مهدی (ع) در مراغه

به گزارش قلم پرس از مراغه، حجت الاسلام فریدون مطهری امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۶۰ راس گوسفند به نیت سلامتی امام زمان (عج) در مراغه ذبح و گوشت آن بین خانواده های نیازمند توزیع شد. وی گفت: این قربانی ها به نیت سلامتی امام عصر(عج) با همت خیران، هیات امنای مساجد […]

به گزارش قلم پرس از مراغه، حجت الاسلام فریدون مطهری امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۶۰ راس گوسفند به نیت سلامتی امام زمان (عج) در مراغه ذبح و گوشت آن بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی گفت: این قربانی ها به نیت سلامتی امام عصر(عج) با همت خیران، هیات امنای مساجد و درآمد موقوفات همزمان با نیمه شعبان قربانی شد.

مطهری افزود: گوشت‌های قربانی ها در بسته های یک کیلوگرم  بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی اضافه کرد: ارزش قربانی های ذبح‌ شده بالغ ۱۸۰ میلیون تومان برآورده شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: هیات امنای مسجد شیج تاج الدین مراغه با ذبح دو راس گوسفند برای ۱۶۰ خانواده نیازمند گوشت قربانی اهدا کرده اند.

مطهری خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا بخش زیادی از درآمد موقوفات صرف امور خیریه از جمله تهیه بسته های معیشتی، تهیه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت و ذبح قربانی برای خانواده های آسیب دیده شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان مراغه با داشتن ۶۰۰ مغازه، ۱۰۰ باغ، ۵۰ خانه و صدها هکتار باغ و زمین زراعی پس از تبریز بیشترین موقوفات در استان را دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷