دیدار با خانواده شهید والا مقام «اصغر نانوایی»
دیدار با خانواده شهید والا مقام «اصغر نانوایی»

[ad_1] دیدار با خانواده شهید والا مقام «اصغر نانوایی» شهردار منطقه ۷ تبریز، مدیر حراست، معاون حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران این منطقه با خانواده شهید «اصغر نانوایی» دیدار کردند. به گزارش قلم پرس،، شهردار منطقه ۷ تبریز به همراه مدیر حراست، معاون ترافیک و جمعی از مدیران منطقه در دیدار […]

[ad_1]

دیدار با خانواده شهید والا مقام «اصغر نانوایی»

شهردار منطقه ۷ تبریز، مدیر حراست، معاون حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران این منطقه با خانواده شهید «اصغر نانوایی» دیدار کردند.

به گزارش قلم پرس،، شهردار منطقه ۷ تبریز به همراه مدیر حراست، معاون ترافیک و جمعی از مدیران منطقه در دیدار هفتگی با خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها به دیدار خانواده محترم «شهید اصغر نانوایی» رفتند.

اصغر آدی‌بیگ با اشاره به نقش مهم و حیاتی شهدا که هر قطره از خون آنها ریشه انقلاب را  تنومند بوده و چراغی پر فروغ در پیشبرد انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: خانواده شهدا بزرگ‌ترین پشت و پناه انقلاب بوده و بهره گیری از رهنمودها و راهنمایی های آنان لازمه رسیدن به پیروزی و  فتح قله های رفیع در تمامی مراحل زندگی است.

وی افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.

در این دیدار، خانواده شهید اصغر نانوایی به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های این شهید بزرگوار پرداختند.

«شهید اصغر نانوایی» که از شهدای هشت سال دفاع مقدس است، متولد فروردین ماه ۱۳۴۲ بوده و در ۶ مهر ماه ۱۳۶۰ در آبادان به مقام شهادت نائل شد.

[ad_2]