احداث شبکه برق هوایی در مسیر روشنایی معابر سرودرود – سهند
احداث شبکه برق هوایی در مسیر روشنایی معابر سرودرود – سهند
سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: به منظور تامین روشنایی محدوده مسیر سردرود – سهند پروژه اجرای کابل کشی هوایی در حال اجرا است.

به گزارش قلم پرس، مینا نظری در خصوص بروز خاموشی های ناخواسته روشنایی معابر گفت: همکاران شرکت به منظور خدمات رسانی به شهروندان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا معضل و مشکلات روشنایی معابر رفع شود.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد مشکلات روشنایی معابر در سطح شرکت توزیع برق تبریز رفع شده است، افزود: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۸ هزار و ۹۰۰ پرونده خاموشی معابر از طریق سامانه‌های مختلف ثبت شده است که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار مورد بررسی و رفع مشکل شده و نزدیک ۵ هزار پرونده دیگر در حال پیگیری و رفع خاموشی می باشد.
سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز در رابطه با خاموشی های ناخواسته مسیر سردرود – سهند بیان کرد: متاسفانه به دلیل وجود مشکلاتی در این مسیر در چندین نقطه از مسیر تجهیزات شبکه به سرقت رفته است.
وی ادامه داد: متاسفانه در نتیجه سرقت های مکرر و بیش از حد، شبکه موجود تخریب شده و به حالت غیر قابل استفاده درآمده است با وجه به این مساله به منظور تامین روشنایی محدوده، پروژه اجرای کابل کشی هوایی در حال اجرا است.
نظری با تاکید بر اینکه چنین مشکلاتی علاوه بر قطعی برق شهروندان خسارت های بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می‌کند خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از وقوع چنین مشکلاتی از شهروندان عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده فعالیت های مشکوک حتی با لباس مخصوص شرکت توزیع نیروی برق بر روی شبکه، موضوع را از طریق سامانه فوریت های برق ۱۲۱ استعلام و پیگیری کنند.

انتهای پیام/