کاپیتان تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از فضای رسانهای و برخی تصمیمات داوری، گفت: به نظر من تراکتور مظلومترین تیم ایران است. سه سالی که در این تیم حضور دارم، آنقدر فشار و استرس را تحمل کردهام که موهایم سفید شده است. این حجم از حاشیه و فشار رسانهای واقعاً برای هیچ تیمی قابل مقایسه نیست.