استفاده از پارکینگ پایانه مسافربری تبریز رایگان می شود
استفاده از پارکینگ پایانه مسافربری تبریز رایگان می شود

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریزاز رایگان شدن پارکینگ پایانه مسافربری تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس، بنا به دستور مدیرعامل محترم سازمان و در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمت دهی به مسافران عزیز پارکینگ بزرگ پایانه مرکزی تبریز از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۲/۱۰ بصورت رایگان در اختیار شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت . […]



مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریزاز رایگان شدن پارکینگ پایانه مسافربری تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، بنا به دستور مدیرعامل محترم سازمان و در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمت دهی به مسافران عزیز پارکینگ بزرگ پایانه مرکزی تبریز از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۲/۱۰ بصورت رایگان در اختیار شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت . در این راستا از تمامی مراجعه کنندگان عزیز درخواست می شود جهت حفظ نظم و جلوگیری از ترافیک از پارک خودرو در ورودی ترمینال خودداری و از پارکینگ عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز استفاده نمایند.
احمد زارعی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز، با بیان اینکه شهروندان و مراجعه‌کنندگان شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: اگر چه اعتقاد داریم هنوز برای تحقق آنچه لایق این مردم عزیز است، فاصله داریم؛ اما تمام توان، همت و دغدغه ما این است مؤثر باشیم و خدمتگذار. برای همین همه تلاشمان برداشتن قدمی کوچک در ارائه خدمتی بی منت خواهد بود.