هدف از ارزیابی‌ها فهم مشترک از مفاهیم تخصصی صنعت است
هدف از ارزیابی‌ها فهم مشترک از مفاهیم تخصصی صنعت است

هدف از ارزیابی‌ها فهم مشترک از مفاهیم تخصصی صنعت است سرارزیاب شرکت توانیر گفت: هدف از ارزیابی‌ها فهم مشترک از مفاهیم تخصصی صنعت است تا زبان مشترکی داشته باشیم که موتور پیشران صنعت را به حرکت درآوریم و به اهداف آرمانی موردنظر برسیم. هادی شیرخانی سرارزیاب شرکت توانیر در آیین افتتاحیه ارزیابی تخصصی مهندسی، بهره‌برداری […]



هدف از ارزیابی‌ها فهم مشترک از مفاهیم تخصصی صنعت است

سرارزیاب شرکت توانیر گفت: هدف از ارزیابی‌ها فهم مشترک از مفاهیم تخصصی صنعت است تا زبان مشترکی داشته باشیم که موتور پیشران صنعت را به حرکت درآوریم و به اهداف آرمانی موردنظر برسیم.

هادی شیرخانی سرارزیاب شرکت توانیر در آیین افتتاحیه ارزیابی تخصصی مهندسی، بهره‌برداری و مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار کرد: همکاران صنعت برق ایثارگر هستند چرا که صنعت برق به‌صورت شبانه‌روزی در همه ایام هفته و در کل سال باید به‌صورت بی‌وقفه در حال ارائه خدمات باشند و این یک افتخار است.
وی با بیان اینکه، این موضوع که همکاران با ارائه خدماتی که خیر بی‌انتها برای یک کشور و مردم است موجب آرامش خاطرها می شوند ادامه داد: با اینکه همکاران ما هیچ جا به‌عنوان ایثارگر شناخته شده نیستند؛ اما همیشه سختی‌ها را تحمل می‌کنند و امروز در این شرایط شاهد هستیم مشکلات نیروگاه های کشور را هم همکاران توزیع متقبل می‌شوند و استخوان همکاران زیر فشاری که از هر جهتی وارد می‌شود خرد می‌شود امیدواریم خداوند سلامتی و عاقبت‌به‌خیری را نصیب همه همکاران بکند تا در راه انجام‌وظیفه موفق باشند.
شیرخانی با بیان اینکه همه ما از یک خانواده هستیم و منظور از ارزیابی‌ها بازرسی نبوده؛ بلکه رسیدن به یک‌ فهم مشترک است، گفت: سنجش یکسان شرکت ها خطا بوده و هیچ شرکتی را نمی توان با شرکت همجوار مقایسه کرد چرا که از نظر متغیرها متفاوت هستند.
وی خاطرنشان کرد: هدف از ارزیابی‌ها فهم مشترک از مفاهیم تخصصی صنعت است تا زبان مشترکی داشته باشیم که موتور پیشران صنعت را به حرکت درآورده و به اهداف آرمانی موردنظر برسیم.
سرارزیاب شرکت توانیر با اشاره به چشم‌انداز شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شاخص ارائه خدمات غیرحضوری گفت: امیدواریم هدف غیرحضوری کردن ۱۰۰ درصد خدمات زودتر اتفاق بیفتد و بتوانیم خدمات را کاملاً غیرحضوری کنیم و با حذف مراجعه حضوری مشترکان زمان بیشتری برای تفکر و ایده پردازی و تحقق اهداف دیگر ایجاد کنیم.