فجری ها ممنوع المصاحبه شدند!
فجری ها ممنوع المصاحبه شدند!

سرپرست این باشگاه ضمن تایید این مطلب، از هر گونه توضیحی درباره علت این تصمیم خودداری کرد. همچنین علی اصغر کلانتری سرمربی فجری ها نیز به ایسنا گفت: با هدف دوری از حاشیه و تمرکز کردن روی بازی های پیش رو، ترجیح می دهیم وارد مسائل متفرقه نشویم. ما از صدر جدول دور افتاده ایم […]

سرپرست این باشگاه ضمن تایید این مطلب، از هر گونه توضیحی درباره علت این تصمیم خودداری کرد.

همچنین علی اصغر کلانتری سرمربی فجری ها نیز به ایسنا گفت: با هدف دوری از حاشیه و تمرکز کردن روی بازی های پیش رو، ترجیح می دهیم وارد مسائل متفرقه نشویم. ما از صدر جدول دور افتاده ایم و باید تلاش کنیم تا نتایج ضعیف اخیر را جبران کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی که تا پایان هفته نوزدهم در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار داشت و با حفظ این رتبه می توانست راهی لیگ برتر شود، در سه هفته اخیر تن به شکست داده و هیچ امتیازی به دست نیاورده است. به این ترتیب شاگردان کلانتری به رتبه ششم سقوط کرده و ۵ امتیاز با رتبه دوم و ۸ امتیاز با رتبه نخست جدول فاصله دارند.

این تیم روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه در هفته بیست و چهارم رقابت ها و در ورزشگاه پارس، شهرآورد شیراز را با تیم قشقایی برگزار خواهد کرد. قشقایی با ۲۴ امتیاز تیم پانزدهم جدول است و برای بقا تلاش می کند.

انتهای پیام