بناآبادی: موتورسواری تنها گاز دادن و سرعت راندن نیست
بناآبادی: موتورسواری تنها گاز دادن و سرعت راندن نیست

[ad_1] مدیر باشگاه موتورسواری و اتومبیلرانی تبریز گفت: موتورسواری تنها گاز دادن نبوده و نیاز به پیش نیازهایی همچون مهارت و آمادگی جسمانی موتورسوار را دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، بمناسبت دهه فجر و ایام الله نور، اولین باشگاه ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی تبریز در روز میلاد امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر با حضور […]

[ad_1]


مدیر باشگاه موتورسواری و اتومبیلرانی تبریز گفت: موتورسواری تنها گاز دادن نبوده و نیاز به پیش نیازهایی همچون مهارت و آمادگی جسمانی موتورسوار را دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، بمناسبت دهه فجر و ایام الله نور، اولین باشگاه ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی تبریز در روز میلاد امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر با حضور مهدی نوایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، سیامک امیرخیزی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی و حامد بناآبادی مالک باشگاه افتتاح شد.

حامد بناآبادی مالک باشگاه موتورسواری و اتومبیلرانی تبریز گفت: این باشگاه خصوصی با هدف ترویج فرهنگ استفاده صحیح از موتور افتتاح شده و در این راستا به علاقمندان این رشته از مبتدی تا حرفه‌ای آموزش صفر تا صد داده می‌شود.

وی گفت: محل تمرین و آموزش این باشگاه درپیست ورزشگاه یادگار امام(ره) بوده و  آموزش هم در ۴  جلسه برای افراد آماتور و ۴ جلسه برای افراد مبتدی است و محدودیت سنی هم ندارد.

بناآبادی تصریح کرد: سیاست ما موتورهای ۲۵۰ سی‌سی که همان موتورهایی که بیرون در حال تردد است، بوده و مسئولیت موتورهای سنگین همچنان با هیات موتورسواری است.

این مربی موتورسواری در مورد این رشته عنوان کرد: موتورسواری تنها گاز دادن نبوده و نیاز به پیش نیازهایی همچون مهارت و آمادگی جسمانی موتورسوار را دارد.

پایان پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]