تقوی: مصدومیت دژاگه در عملکرد تیم تاثیر گذاشت/ باد اجازه نمی‌داد پاس بلند بدهیم
تقوی: مصدومیت دژاگه در عملکرد تیم تاثیر گذاشت/ باد اجازه نمی‌داد پاس بلند بدهیم

محمد تقوی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مصدومیت اشکان دژاگه را روی عملکرد تیمش در دیدار مقابل سپیدرود تأثیرگذار دانست. محمد تقوی در نشست خبری پس از دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سپیدرود رشت، اظهار داشت: ما یک تفکر و فلسفه‌ای در فوتبال داریم. اگر قرار باشد این طور فوتبال بازی کنیم باید مشکل را […]

محمد تقوی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مصدومیت اشکان دژاگه را روی عملکرد تیمش در دیدار مقابل سپیدرود تأثیرگذار دانست.

محمد تقوی در نشست خبری پس از دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سپیدرود رشت، اظهار داشت: ما یک تفکر و فلسفه‌ای در فوتبال داریم. اگر قرار باشد این طور فوتبال بازی کنیم باید مشکل را برطرف کنیم. اعتقاد دارم مصدومیت دژاگه هم تاثیر گذاشت و او مهمترین بازیکن ما بود. بهانه نمی‌آورم اما مصدومیت او در روند تیم تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد:من برای علی کریمی احترام قائل هستم. او بازیکن مورد علاقه من است و به او به خاطر تیمی که دارد تبریک می‌گویم. بازی مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. وقتی به فلسفه‌ای اعتقاد دارم باید به آن بچسبم اما گاهی نتیجه نمی‌دهد و ما هم مجبور شدیم تغییر سیستم دهیم که تا حدودی کمک کرد.
تقوی یادآور شد: امروز بهترین راه پاس‌های بلند بود اما باد هم نمی‌گذاشت. ما از رساندن توپ از دفاع به حمله مشکل داشتیم. وقتی به آنتونی پاس داده می‌شود در شرایط عادی او می‌تواند توپ را به گل تبدیل کند امروز از او پرسیدم چرا این کار را نکرد که گفت توپ از من فاصله می‌گرفت. این به خاطر شرایط جوی است. باید راه حل مناسبی پیدا می‌کردیم که امروز پیدا شد.

تقوی درباره اضافه شدن اخباری در نیم فصل دوم، اظهار داشت: نمی‌دانم چنین چیزی را نشنیده‌ام.

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه شرایط برخی از بازیکنانش برای بازی امروز مشخص نبود، عنوان کرد: دیروز تا ساعت ۵-۶ نمی‌دانستیم بحث خدمت سربازی یکی از بازیکنان چطور می‌شود. درباره نقی‌زاده هم امروز دکتر اجازه بازی نداد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان خوبی دارد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که من هستم بازیکنان بهترین بازیکنان ایران و آسیا هستند. من از این عصبانی بودم که آنها باید بازی را کنترل می‌کردند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: بعد از دریافت گل تساوی خیلی عصبانی بودم، چون بازیکنان ما باید بتوانند در این شرایط بازی را کنترل کنند. هیچ‌وقت به داور انتقادی نمی‌کنم، اما داور این بازی آن هم در این سطح اصلاً در جاگیری‌ها مناسب کار نکرد. وقتی داور پنالتی می‌گیرد و یا نمی‌گیرد مطمئناً در هر صحنه‌ای تصمیم درستی گرفته است، اما جاگیری‌های نامناسب این داور آن هم در سطح لیگ برتر باعث شد تا روی روند بازی تأثیرگذار باشد. در این سطح از فوتبال این داور نباید داوری کند. البته من نه او و نه هیچ‌یک از داوران را نمی‌شناسم.

سرمربی تراکتورسازی درباره هواداران این تیم، خاطرنشان کرد: تماشاگر در هر سطحی فقط برد می‌خواهد. اگر نبریم مدیون آنها می‌شویم. ناراحتم از اینکه تماشاگر می‌آید و ما گل می‌خوریم. من مقصر هستم. تماشاگر هر جوری که اعتراض کند من قبول دارم.