۳ میلیارد و ۵۳۱ برگه اوراق بهادار در تالار شیشه‌ای جا به جا شد
۳ میلیارد و ۵۳۱ برگه اوراق بهادار در تالار شیشه‌ای جا به جا شد

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز هفدهم فروردین ۱۴۰۰، شاخص کل هم وزن با کاهش حدود ۶۰۶ واحد به حدود عدد ۴۳۸ هزار و ۳۷۰ واحد رسید. شاخص قیمت هم وزن نیز با افت حدود ۳۹۵ واحد در سطح حدود ۲۸۵هزار و ۶۰۰ واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول با کاهش ۲ […]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز هفدهم فروردین ۱۴۰۰، شاخص کل هم وزن با کاهش حدود ۶۰۶ واحد به حدود عدد ۴۳۸ هزار و ۳۷۰ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز با افت حدود ۳۹۵ واحد در سطح حدود ۲۸۵هزار و ۶۰۰ واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول با کاهش ۲ هزار و ۴۸۲ واحدی در کانال ۹۲۴ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص بازار دوم نیز با افت ۲۳۱ هزار واحدی، عدد ۲ میلیون و ۵۴۳ هزار واحدی را نمایش داد.

بر اساس این گزارش، گروه فرآورده های نفتی با حدود ۳ هزار و ۴۳۳ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند و پس از آن گروه خودرو و بانک‌ها به ترتیب رتبه دوم و سوم را در این خصوص به خود اختصاص دادند.

براین اساس، امروز در حدود ۴۰۹ هزار نوبت معاملاتی، حدود ۳ میلیارد و ۵۳۱ برگه اوراق بهادار به ارزش حدود ۵۵ هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال در بورس معامله شد.