یک گام تا حضور سعید/ بمب خبری تراکتور در راه است
یک گام تا حضور سعید/ بمب خبری تراکتور در راه است

[ad_1] بازیکن تیم ملی کشور در آستانه پیوستن به تیم تراکتور قرار دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سعید عزت‌اللهی با تیم تراکتور به توافق رسیده و به احتمال زیاد فصل آینده عزت‌اللهی را با پیراهن تراکتور ببینیم اما هنوز قراردادی بین طرفین به امضا نرسیده است. شب گذشته هم سهرابی با سعید تلفنی صحبت […]

[ad_1]


بازیکن تیم ملی کشور در آستانه پیوستن به تیم تراکتور قرار دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سعید عزت‌اللهی با تیم تراکتور به توافق رسیده و به احتمال زیاد فصل آینده عزت‌اللهی را با پیراهن تراکتور ببینیم اما هنوز قراردادی بین طرفین به امضا نرسیده است.

شب گذشته هم سهرابی با سعید تلفنی صحبت و زمینه حضور وی در تراکتور فراهم شده اما تا زمانی که قرارداد رسمی سعید با تراکتور منعقد نگردد، هر احتمالی وجود دارد.

مهمترین موضوع یک سال قرارداد باقیمانده وی با باشگاه وایله دانمارک است. بعد از سود سرشاری که باشگاه دانمارکی از یک سال قرضی دادن سعید به الغرافه قطر برد، به دنبال تمدید قرارداد با وی است تا باز هم از این طریق کسب درآمد کرده و وی را به صورت قرضی به تراکتور دهد. تراکتوری ها هم به دنبال گرفتن رضایت نامه از باشگاه دانمارکی هستند و در حال مذاکره هستند تا سعید را به شکل دائمی به خدمت گیرند نه قرضی.

روند مذاکرات تقریبا مثبت است و دور از انتظار نیست در چند روی آینده بمب خبری تراکتور مبنی بر پیوستن سعید عزت اللهی به این تیم منتشر شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]