یک‌هشتم نهایی جام حذفی با طعم داربی شمال!
یک‌هشتم نهایی جام حذفی با طعم داربی شمال!

به گزارش ایسنا، مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی امروز(پنج‌شنبه) با انجام ۴ بازی انجام می‌شود که در مهم‌ترین این بازی‌ها نساجی مازندران به مصاف ملوان می‌رود و سپاهان مهمان خوشه طلایی ساوه خواهد بود. نساجی مازندران – ملوان ساعت ۲۱:۰۰ این بازی به نوعی داربی شما در رقابت‌های جام حذفی به شمار می‌آید. تیم […]

به گزارش ایسنا، مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی امروز(پنج‌شنبه) با انجام ۴ بازی انجام می‌شود که در مهم‌ترین این بازی‌ها نساجی مازندران به مصاف ملوان می‌رود و سپاهان مهمان خوشه طلایی ساوه خواهد بود.

نساجی مازندران – ملوان ساعت ۲۱:۰۰

این بازی به نوعی داربی شما در رقابت‌های جام حذفی به شمار می‌آید. تیم نساجی و شاگردان ساکت الهامی جایگاه خوبی در رقابت‌های لیگ برتر ندارند و با ۱۶ امتیاز در درده پانزدهم جدول قرار دارند اما در جام حذفی و در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شدند تیم سایپا را شکست دهند.

در مقابل تیم ملوان هم در رقابت‌های لیگ دسته یک، شرایط متعادلی را سپری می‌کند و با ۳۱ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند. ملوانی‌ها با وجود هزینه‌هایی که در این فصل از مسابقات در حد وسع خود کردند اما نتوانستند نتایج مناسبی را کسب کنند.

خیبر خرم آباد – صنعت نفت آبادان ساعت ۲۱:۰۰

تیم خیبر خرم آباد و شاگردان عبدالله ویسی با وجود اینکه در این فصل به تازگی به رقابت‌های لیگ دسته یک آمدند اما توانستند نتایج مطلوبی بگیرند و با ۳۱ امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ یک قرار دارند. این تیم در جام حذفی هم دست به کار بزرگی زد و مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید.

از طرفی تیم صنعت نفت آبادان که در این مدت شرایط خوبی را سپری و با مشکلات مالی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند، با ۲۵ امتیاز در رده دهم رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و باید دید شاگردان سیروس پور موسوی می‌توانند شرایط بهتری برای خود رقم بزنند یا خیر.

خوشه طلایی ساوه – سپاهان ساعت ۲۱:۰۰

تیم سپاهان به دور از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید در جام حذفی به مصاف خوشه طلایی برود. شاگردان محرم نویدکیا با یک بازی بیشتر به نسبت دیگر حریفان در لیگ برتر، در صدر جدول لیگ قرار دارد و شرایط خوبی را برای خود رقم زده است.

همچنین تیم خوشه طلایی در رقابت‌های لیگ دسته یک، شرایط خیلی بدی ندارد و با ۳۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و برای اینکه بتوانند گام بلند و موفقی در جام حذفی بردارد، باید مقابل زردپوشان اصفهانی قرار بگیرد.

گل‌گهر سیرجان – پارس جنوبی جم ساعت ۲۱:۰۰

شاگردان امیر قلعه‌نویی این روزها در لیگ برتر به نسبت هفته‌های قبل لیگ برتر شرایط بهتری کسب کردند و با ۳۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند. گل‌گهری را در مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی تیم مس  کرمان را که در لیگ یک صدرنشین است شکست داده است.

در مقابل پارس جنوبی که این فصل به لیگ یک سقوط کرده است، در ابتدا شرایط خوبی داشت و نیمه بالای جدول قرار داشت اما رفته رفته روند نزولی داشت و با ۳۱ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت. شاگردان محمد نصرتی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی تیم پاس را شکست داده است و در این مرحله باید به مصاف تیم امیرقلعه‌نویی برود.

انتهای پیام