گواراترین نفع، ایجاد و حفظ امنیت برای مردم است
گواراترین نفع، ایجاد و حفظ امنیت برای مردم است

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان تهران گفت: ماه، ماه شعبان است و پیچیده شده در رحمت و رضوان خدا که بالاترین رحمت رضوان خدا است و این ماه باید به رضوان برسیم و ان‌شاءالله این ماه بر همه مبارک باشد. وی با بیان این‌که بزرگترین ثواب […]

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان تهران گفت: ماه، ماه شعبان است و پیچیده شده در رحمت و رضوان خدا که بالاترین رحمت رضوان خدا است و این ماه باید به رضوان برسیم و ان‌شاءالله این ماه بر همه مبارک باشد.

وی با بیان این‌که بزرگترین ثواب در روایات ما بعد از واجبات الهی، خدمت به مردم است گفت: فرمودند عابدترین مردم کسی است که خیرخواه مردم باشد، دلش برای مردم بتپد و لذا ما باید هوای مردم را داشته باشیم.

دوم فرمودند بافضیلت‌ترین عمل در حال ملاقات با خدا خدمت به مردم است، خیرخواه مردم باش و دنبال کار مردم باش و محبوب‌ترین خلق خدا کسی است که نافع‌ترین نسبت به مردم باشد. در روایت دیگری آمده است تا می‌توانید بلا را از مردم دور کنید، تعدی را از مردم دفع کنید مثل آتش‌سوزی که شده و به آن می‌رسند و سیلاب را دفع می‌کنند. اگر فرماندهان ما کمر خود را خم می‌کنند تا کسی پا بر روی آن بگذارد، آن‌ها بهشتی هستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این‌که گواراترین نفع، ایجاد امنیت و حفظ امنیت برای مردم است و آن دست نیروهای مسلح است گفت: امیرالمومنین فرمودند نیروهای مسلح قلعه محکم مردم و جاده امن مردم هستند. در کنار این نیروهای مسلح، سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادستان‌ها، روسای دادگاه‌ها برای صیانت از نیروها هستند و کار دادستان این است که به نیرو مسلح راه نشان دهد.

وی در پایان گفت: امروز با کسی خداحافظی می‌کنیم که بیش از ۲۰ سال در کنار نیروهای مسلح با قاطعیت، مهربانی و اجرای صحیح قانون خوش درخشیدند. صیانت نیروهای مسلح نیاز به این دارد که مجموعه منسجم قضایی کنار آن‌ها باشد تا بتوانند کارشان را انجام دهند و اگر انحرافی ایجاد شود دادستان جلوی آن را ببندد.

به گزارش ایسنا، ناصر سراج امروز جایگزین غلامعباس ترکی در دادسرای نظامی استان تهران شد.

انتهای پیام