گره تمام مشکلات در گرو تولید و کارآفرینی است
گره تمام مشکلات در گرو تولید و کارآفرینی است

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار با خانم پریناز محمدی، بانوی منتخب طرح “زنان کارآفرین برتر کشور با تاکید بر حمایت از کارآفرینان اظهار داشت: برای تحقق شعار سال، همه امکانات استان برای رفع مشکلات و موانع موجود در حوزه تولید، صنعت و کارآفرینی بسیج می شود. وی افزود: توسعه و […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار با خانم پریناز محمدی، بانوی منتخب طرح “زنان کارآفرین برتر کشور با تاکید بر حمایت از کارآفرینان اظهار داشت: برای تحقق شعار سال، همه امکانات استان برای رفع مشکلات و موانع موجود در حوزه تولید، صنعت و کارآفرینی بسیج می شود.

وی افزود: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مرهون تلاش بی دریغ انسان های خدوم و دلسوزی است که همواره پیشرفت و تعالی کشور را سرلوحه خود قرار داده و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ برای خود می دانند.

پورمحمدی ادامه داد: گره تمام مشکلات حتی مشکلات فرهنگی و اجتماعی در گرو تولید،  کارآفرینی و فعالیت های اقتصادی است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بر ضد ملت ایران، گفت: تولید داخلی توانسته تحریم ها را خنثی کند و اگر در گذشته و سال قبل تولید و توانمندی داخلی ارتقا نمی یافت، طبیعتا فشار تحریم ها بسیار بیشتر می شد.

پورمحمدی با اشاره به فعالیت بدون تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی استان در شرایط کرونایی و تحریم، افزود: تولیدکنندگان سربازان اصلی میدان مبارزه با تهاجم اقتصادی هستند و در برهه های حساس تحریم، مردانگی خود را بیش از پیش به اثبات رسانده اند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت:  مجموعه های تولیدی نقش بسیار مهمی در توسعه و شکوفایی اقتصادی استان دارند و با رعایت استانداردهای بین المللی، روز به روز بر کمیت و کیفیت محصولات تولیدی خود می افزایند.

گفتنی است خانم پریناز محمدی در طرح ملی “انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر” که توسط معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و با آرای مردم برگزار شد، رتبه برتر را کسب کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱