گام استثنایی شهرداری تبریز برای نوسازی تاکسیرانی 
گام استثنایی شهرداری تبریز برای نوسازی تاکسیرانی 

[ad_1] رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در همه حوزه‌ها باید مورد توجه باشد. به گزارش قلم پرس، علیرضا نوای باغبان در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص لایحه شهرداری مبنی بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی، این اقدام را گام بلند شهرداری در […]

[ad_1]

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در همه حوزه‌ها باید مورد توجه باشد.

به گزارش قلم پرس، علیرضا نوای باغبان در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص لایحه شهرداری مبنی بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی، این اقدام را گام بلند شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی خواند و گفت: تاکنون در تبریز چنین اقدامی صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: در صورت تایید نهایی این لایحه در شورا و فرمانداری شاهد ایجاد امید در بین تاکسیرانان شهر خواهیم بود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: ما باید سالانه برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی برنامه ریزی داشته باشیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که ما در مترو و اتوبوسرانی هزینه های کلانی را متحمل می‌شویم با همان نگرش به حوزه تاکسیرانی هم توجه کنیم. حمایت از حمل و نقل عمومی یک گام مثبت از سوی شهرداری و شورا بوده که منجر به توسعه شهری خواهد شد.

این عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه شهرداری باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های قانونی برای تامین اعتبار لازم استفاده کند، اظهار کرد: شهرداری چانه زنی با بانک های عامل را در دستور کار خود قرار دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تغییر چهره ناوگان تاکسیرانی در شهر باشیم.

[ad_2]