کیه لینی: تمام تمرکز یووه کسب سهمیه لیگ قهرمانان است
کیه لینی: تمام تمرکز یووه کسب سهمیه لیگ قهرمانان است

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ونهم رقابت‌های سری A ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی تورینو در داربی شهر تورین به دیدار یوونتوس رفت و با نتیجه ۲ بر ۲ زمین بازی را ترک کرد. با این نتیجه و پیروزی اینتر برابر بولونیا، کار یووه برای قهرمانی بسیار سخت شده […]

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ونهم رقابت‌های سری A ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی تورینو در داربی شهر تورین به دیدار یوونتوس رفت و با نتیجه ۲ بر ۲ زمین بازی را ترک کرد.

با این نتیجه و پیروزی اینتر برابر بولونیا، کار یووه برای قهرمانی بسیار سخت شده است.

جورجیو کیه لینی بعد از این دیدار گفت: برابر تورینو اشتباهاتی مرتکب شدیم که نباید در این سطح و این بازی رخ می داد. حیف شد، زیرا وقتی ما می توانستیم بازی را برنده شویم تنها به یک امتیاز رسیدیم.

یوونتوس در دیدار بعدی خود باید چهارشنبه شب در دیداری عقب افتاده با ناپولی دیدار کند و اکنون حضور یوونتوس در بین چهار تیم پایانی نیز تضمین شده نیست.

او در ادامه گفت: ما باید متحد بمانیم و تا جایی که ممکن است کم صحبت کنیم. بدانیم که ما یک بازی بسیار مهم داریم که چهارشنبه برگزار می شود. باید جلو برویم و سعی کنیم بهترین تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم به یک هدف مهم ، یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان دست پیدا کنیم. ما همچنین فینال کوپا ایتالیا را در پیش داریم. به اخبار و حواشی نباید توجه کرد چون تمام بازیکنان یووه مصمم هستند تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان ببرند.

انتهای پیام