کونسیسائو: بهتر از چلسی بودیم
کونسیسائو: بهتر از چلسی بودیم

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو با وجود آنکه بازی خوبی را برابر چلسی به نمایش گذاشت اما با دو گل شکست خورد. سرجیو کونسیسائو بعد از بازی گفت: این نتیجه بسیار تلخ و دور از انتظار بود. ما بازی خوبی را […]

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو با وجود آنکه بازی خوبی را برابر چلسی به نمایش گذاشت اما با دو گل شکست خورد.

سرجیو کونسیسائو بعد از بازی گفت: این نتیجه بسیار تلخ و دور از انتظار بود. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت های زیادی هم برای گلزنی داشتیم اما این چلسی بود که گل زد. در فوتبال مهم گل زدن است نه بازی خوب.

او ادامه داد: ما هم در دفاع خوب بودیم و هم در کارهای هجومی فرصت های زیادی را خلق کردیم. می توانستیم نتیجه ای متفاوت را رقم بزنیم. متاسفانه توپ های ما به گل تبدیل نشدند تا این نتیجه دور از انتظار به دست آید. درست است که با دو گل شکست خوردیم اما هنوز چیزی تمام نشده و بازی برگشت هم باقی مانده است.

سرمربی پورتو در پایان گفت: ما به خود ایمان داریم. نقاط ضعف و قوت چلسی را به خوبی می دانیم. چلسی حتی نیمکت نشینان بسیار خوبی هم دارد. آنها تیمی متفاوت هستند با این حال ما تیم برتر میدان بودیم.امیدوارم که در بازی برگشت جبران کنیم.

انتهای پیام