کومان: خوش شانس بودیم
کومان: خوش شانس بودیم

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا در آخرین بازی هفته بیست و نهم رقابت های لالیگا از وایادولید پذیرایی کرد. آبی اناری ها به سختی توانستند در این بازی به پیروزی دست پیدا کنند. عثمان دمبله تک گل تیمش را در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند تا آنها سه امتیاز ارزشمند را […]

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا در آخرین بازی هفته بیست و نهم رقابت های لالیگا از وایادولید پذیرایی کرد.

آبی اناری ها به سختی توانستند در این بازی به پیروزی دست پیدا کنند. عثمان دمبله تک گل تیمش را در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند تا آنها سه امتیاز ارزشمند را به ثمر رساند و به یک قدمی اتلتیکو صدرنشین برسند.

کومان در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بسیار بد بودیم و به خوبی به حریف فشار نیاوردیم. از همان ابتدای بازی سرعت لازم را نداشتیم و نتوانستیم به خوبی توپ و میدان را به دست گیریم. سبک بازی خود را تغییر دادیم و در نیمه دوم بهتر شدیم.

او ادامه داد: بازی سختی بود. همان تیم همیشگی نبودیم. نباید فراموش کرد که تیم حریف هم کاملا دفاع می کرد و این کار ما را سخت کرد با این حال شایسته این پیروزی بودیم. بارسلونا نشان داد که می تواند در فصل جاری قهرمان لالیگا شود. امشب تیم متفاوتی نسبت به قبل بودیم با این حال شانس قهرمانی را داریم.

سرمربی بارسلونا در ادامه صحبت های خود گفت:دمبله نشان داد که می تواند کمک زیادی به ما کند. او یک گل سه امتیازی مهم به ثمر رساند. من از عملکرد این بازیکن رضایت دارم و قطعا بهتر از این هم خواهد شد. گاهی اوقات برای پیروز شدن نیاز به شانس دارد و فکر می کنم که بازی امشب یکی از این بازی ها بود و ما خوش شانس بودیم که توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

انتهای پیام