کمالوند: مستحق شکست نبودیم/از عوامل غیرفنی لطمه زیادی دیدیم
کمالوند: مستحق شکست نبودیم/از عوامل غیرفنی لطمه زیادی دیدیم

به گزارش قلم پرس از تبریز، فراز کمالوند پس از شکست مقابل تراکتور در نشست خبری، اظهارداشت: بازی خوبی بود اما نتیجه با آنچه درون زمین اتفاق افتاد تفاوت زیادی داشت. ما به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم، در صحنه‌ای که روی اوت دستی غافلگیر شدیم گل اول تراکتور به ثمر رسید و بعد از […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، فراز کمالوند پس از شکست مقابل تراکتور در نشست خبری، اظهارداشت: بازی خوبی بود اما نتیجه با آنچه درون زمین اتفاق افتاد تفاوت زیادی داشت. ما به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم، در صحنه‌ای که روی اوت دستی غافلگیر شدیم گل اول تراکتور به ثمر رسید و بعد از آن تا وقت اضافه برای ما نتیجه یک بر صفر با ۲ صفر متفاوت نبود و ما به دنبال جبران گل عقب افتاده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: کاملا بازی در اختیار ما بود و شاید ۲ برابر تراکتور بچه‌ها بهم پاس دادند اما متاسفانه در ضربات آخر دقت نکردیم. در هر صورت تیم ما خوب بازی کرد اما عواملی که وجود داشتند باعث شدند نتایج درخور تیم را نگیریم، امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم جبران کنیم و در نتیجه‌گیری هم موفق شویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه به نظر شما گل عجیبی که زده شد روی عدم تمرکز تیم شما به ثمر رسید، گفت: ما پیش‌بینی می‌کردیم و در طول هفته کار می‌کردیم چون می‌دانستیم یکی از راه‌های به گل رسیدن تراکتور شوت‌های از راه دور است. خیلی هم کار کرده بودیم اما به نظرم بچه‌ها غافلگیر شدند تا از لحظه گل تا وقت‌های اضافه نیمه دوم بازی کاملا در اختیار تیم ما بود اما شاید در زدن ضربات آخر دقت لازم را نکردیم اما نتیجه بازی این نبود که اتفاق افتاد و می‌توانست نتیجه دیگری باشد.

کمالوند در بخشی دیگر از صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که جدایی پر حرف و حدیثی از تراکتور داشتید، تصریح کرد: نمی‌خواهم به عقب برگردم اما شرایط خوب نبود و من این تصمیم را گرفتم و امیدوارم تراکتور در ادامه کار موفق باشد. الان تمرکز کارم روی نفت مسجدسلیمان است. متاسفانه در هفته‌های گذشته از عوامل غیرفنی لطمه دیدیم و ۶-۷ امتیاز را اینطوری از دست دادیم که از نظر روحی روی تیم تاثیر گذاشت اما امروز کیفیت فنی بازیکنان ما داخل بازی خوب بود. امیدوارم هر ۲ تیم به آنچه استحقاق دارند برسند.

انتهای پیام/