کشف ۷۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی
کشف ۷۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی

[ad_1] رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از کشف ۷۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، جعفر اقربایی‌فام رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب […]

[ad_1]


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از کشف ۷۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، جعفر اقربایی‌فام رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه یار و مددکار پلیس در مبارزه با مواد مخدر هستند.

وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران براساس اعلام سازمان ملل پرچمدار مبارزه با مواد مخدر و در کشفیات مواد مخدر حائز رتبه اول در جهان است.

این مقام انتظامی به کشف بیش از ۷ تن انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: در سال جدید هم در این مدت ۷۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و تعداد ۲۷ قاچاقچی و ۲ باند قاچاق منطقه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

اقربایی‌فام خاطرنشان کرد: تعداد ۲ هزار و ۲۶ مورد عملیات مبارزه با مواد مخدر در سراسر استان اجرا شده و تعداد یک هزار و ۱۸۳ طرح پاکسازی در مناطق آلوده شهری صورت گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد آذربایجان‌شرقی با تاکید براینکه اقدامات پلیسی در جهت مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر است،گفت: اقدامات مقابله‌ای و ایجابی بطور همزمان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان‌ها هستیم.

انتهای پیام/


[ad_2]