کشف ۱۵ تن نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع در سراب
کشف ۱۵ تن نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع در سراب

فرمانده انتظامی سراب از کشف ۱۵تن نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی اسدیان امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر توزیع خارج از شبکه نهاده های دامی در سطح حوزه استحفاظی، […]



فرمانده انتظامی سراب از کشف ۱۵تن نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی اسدیان امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر توزیع خارج از شبکه نهاده های دامی در سطح حوزه استحفاظی، مامورین پلیس آگاهی بررسی موضوع رادر دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی و در بازرسی از محل، ۱۵ تن نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع از نوع سبوس گندم به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراب با اشاره به اینکه در این رابطه یک باب انبار پلمب شده است گفت: یک نفر متهم نیز دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 اسدیان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با توزیع خارج از شیکه، قاچاق و احتکار کالا و سرمایه های ملی خاطر نشان کرد: این پدیده ها علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه است، که مقابله با آن از اولویت های اصلی پلیس به شمار می رود.

انتهای پیام/