کشف فقط ۵ جسد حادثه واژگونی قایق در گمیشان
کشف فقط ۵ جسد حادثه واژگونی قایق در گمیشان

فرماندار گمیشان گفت: فقط پنج جسد از حادثه دیدگان سانحه واژگونی قایق در گمیشان کشف شده و یک نفر همچنان مفقود است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، امیرشیر توماج در خصوص آخرین وضعیت مفقودان حادثه واژگونی قایق در گمیشان اظهار کرد: تاکنون تنها جسد پنج نفر از مفقودان کشف شده است. […]

فرماندار گمیشان گفت: فقط پنج جسد از حادثه دیدگان سانحه واژگونی قایق در گمیشان کشف شده و یک نفر همچنان مفقود است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، امیرشیر توماج در خصوص آخرین وضعیت مفقودان حادثه واژگونی قایق در گمیشان اظهار کرد: تاکنون تنها جسد پنج نفر از مفقودان کشف شده است.

وی تاکید کرد: همچنان جستجو برای پیدا شدن یک نفر دیگر همچنان ادامه دارد و غواصان فدراسیون و هیات غریق‌نجات استان گلستان در تلاش هستند.

فرماندار گمیشان بیان کرد: همه در تلاش هستیم تا امدادرسانی مطلوبی را به مردم داشته باشیم.

توماج بیان کرد: از مردم منطقه تقاضا داریم به هشدارها توجه ویژه داشته باشند و در صورت صدور اخطاریه، هشدار و یا تاکید بر اقدام پیگیرانه آن را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: در حالی که شهرستان گمیشان دارای اداره پزشکی قانونی نیست، با تعامل و همکاری انجام شده خوشبختانه پزشک کشیک از پزشکی قانونی در گمیشان مستقر شده و روند پیگیری امور با سرعت در حال پیگیری است.

گفتنی است، در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص کشف جسد ششم از حادثه واژگونی قایق در گمیشان از دانشگاه علوم پزشکی گلستانی نیز مشخص شد سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان هیچگونه مصاحبه‌ای انجام نداده و جسد ششم هنوز کشف نشده است و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر کشف ششمین جسد از این حادثه را تکذیب کرد.

لازم به ذکر است از ساعاتی پیش برخی رسانه‌ها از زبان سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان خبر کشف ششمین جسد را از این حادثه منتشر کرده بودند.