کتابخانه‌های عمومی در کاهش محرومیت‌های اجتماعی نقش مهمی دارند
کتابخانه‌های عمومی در کاهش محرومیت‌های اجتماعی نقش مهمی دارند

به گزارش قلم پرس،اکبر پورخردمند در جریان بازدید از کتابخانه پروین اعتصامی، بیان داشت: کتابخانه‌ها در محرومیت‌زدایی اجتماعی و ارتباطات هم مناسب و مهم پژوهشی و تحقیقی و همچنین توانمندسازی نیروهای نوجوان و جوان و افزایش دانش شناسی و دانش پژوهی نقش بسیار اثرگذاری دارند. وی گفت: هر کتابخانه در محلات می‌تواند به مشابه منبع انرژی […]

به گزارش قلم پرس،اکبر پورخردمند در جریان بازدید از کتابخانه پروین اعتصامی، بیان داشت: کتابخانه‌ها در محرومیت‌زدایی اجتماعی و ارتباطات هم مناسب و مهم پژوهشی و تحقیقی و همچنین توانمندسازی نیروهای نوجوان و جوان و افزایش دانش شناسی و دانش پژوهی نقش بسیار اثرگذاری دارند.

وی گفت: هر کتابخانه در محلات می‌تواند به مشابه منبع انرژی نوری و نقشه راه هدف و به کارگیری پتانسیل‌های عمده آن محله کاربرد داشته باشد و نباید تنها به امانت کتاب اکتفا کرد بلکه برای ایجاد بسترهای مهم هم اندیشی، همفکری و همگرائی از این موقعیت استفاده کرد.

شهردار منطقه ۱ به اقدامات قابل تقدیر امور فرهنگی، اجتماعی منطقه یک پیرامون برگزاری جلسات ” یک روز ناب با کتاب “اشاره و به تداوم آنها تاکید داشته و به جذب حداکثری شهروندان برای انس با کتاب در هر سن و سالی اشاره کرد.