چه استان‌هایی در طرح بزرگ استعدادیابی تیم ۱۰۰ پیشتازند؟
چه استان‌هایی در طرح بزرگ استعدادیابی تیم ۱۰۰ پیشتازند؟

سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه در طرح بزرگ استعدادیابی تیم ۱۰۰ که تخصصی‌ترین برنامه در شرایط کرونایی‌ و فعلی کشور است، استقبال خوبی را شاهد هستیم. وی ادامه داد: در این طرح همه‌ی استان‌ها به خوبی ورود کرده و با همکاری مربیان، افراد مستعد نونهال و نوجوان کشور شناسایی خواهند شد. […]

سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه در طرح بزرگ استعدادیابی تیم ۱۰۰ که تخصصی‌ترین برنامه در شرایط کرونایی‌ و فعلی کشور است، استقبال خوبی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در این طرح همه‌ی استان‌ها به خوبی ورود کرده و با همکاری مربیان، افراد مستعد نونهال و نوجوان کشور شناسایی خواهند شد.

سپهوند تصریح کرد: لرستان، البرز، خراسان جنوبی، خوزستان و تهران به ترتیب پنج استانی هستند که بیشترین آمار را داشته‌اند.

مسئول کمیته استعدادیابی رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی تأکید کرد: هدف ما در این طرح شناسایی افراد مستعد و در ادامه پرورش آنان است و بدون شک در آینده نتیجه این کار را خواهیم دید.

وی تأکید کرد: هر چقدر افراد مستعد در سنین پایین‌تر شناسایی شوند بهتر است و پشت‌بند این طرح یک برنامه علمی است و برای آن برنامه‌ریزی خوبی داریم.

به گزارش ایسنا، طرح تیم ۱۰۰ توسط کمیته استعدادیابی رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی با همکاری مربیان پایه در حال جذب علاقه‌مندان به رشته مادر از بین نونهالان و نوجوانان(دختر و پسر) در سراسر کشور اجرا می‌شود.