چاله زدایی معابر ، تجلیل از کارگران نمونه، جدول گذاری کانال حافظ
چاله زدایی معابر ، تجلیل از کارگران نمونه، جدول گذاری کانال حافظ

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور با اعلام این خبر ، گفت: در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و یکدست نمودن معابر، و جهت رفاه حال شهروندان ، از سوی معاونت خدمات شهری واجرائی شهرداری منطقه سه تبریز ، تقاطع پاستور و حافظ ، کوی توانا، کوچه سیدلر ، پاستور جدید  مورد چاله […]

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور با اعلام این خبر ، گفت: در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و یکدست نمودن معابر، و جهت رفاه حال شهروندان ، از سوی معاونت خدمات شهری واجرائی شهرداری منطقه سه تبریز ، تقاطع پاستور و حافظ ، کوی توانا، کوچه سیدلر ، پاستور جدید  مورد چاله زدایی و لکه گیری آسفالت قرار گرفت.

وی در ادامه از تجلیل از کارگران نمونه این معاونت خبر داد و گفت: به مناسبت روز کارگر از کارگران نمونه این معاونت با اهدا لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل به عمل آمد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ در ادامه از جدول گذاری کانال حافظ خبر داد  و گفت: با هدف دفع آبهای سطحی عملیات جدول گذاری کانال خیابان حافظ توسط معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه اجرا شد.

وی گفت: در راستای ارائه خدمات محله ای مناسب و با هدف دفع اصولی آبهای سطحی و افزایش خدمات رسانی به شهروندان،  بعد از اتمام عملیات پی کنی و زیر سازی، عملیات جدول گذاری  کانال خیابان حافظ اجرا شد.

لایروبی روزانه آبروهای سطح منطقه از دیگر اقداماتی بود که غیور به آن اشاره کرد و گفت: در راستای ترویج بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع انواع بیماری ها و همچنین برای جلوگیری از سرریز شدن آبهای ناشی از بارندگی، شستشوی و لایروبی مداوم انهار و همچنین آبروهای سطح  منطقه ۳ در دستور کار معاونت خدمات شهری این منطقه قرار دارد.

وی افزود: در این راستا و به منظور پاکیزگی آبروها و جوبها و جلوگیری از انتشار بوی بد، معاونت خدمات شهری این منطقه  طی روزهای گذشته اقدام به لایروبی کانال حافظ ، آبروهای خیابان ابوذر، کوی شهید قلی زاده در مارالان، کانال اسلامشهر و آبروهای کوی امام رضا نمود.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز افزود: این طرح در اولویت کاری خدمات شهری قرار گرفته و به طور مستمر نسبت به پاکسازی جوبها اقدام می گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ در پایان‌ از تعویض پمپ تخلیه آب زیرگذر لاله خبر داد.

یعقوب غیور با اشاره به اینکه با شروع بارش های اخیر، پمپ تخلیه آب زیرگذر لاله با مشکل مواجه شده  بود ، افزود: پمپ تخلیه آب مذکور تعویض و همچنین دریچه های زیرگذر لاله پاکسازی  و راه‌های ارتباطی احیا و زباله های این کانال تخلیه شد.