پیروزی سایپا و کامبک ملی حفاری در آغاز مرحله نهایی لیگ فوتسال زنان
پیروزی سایپا و کامبک ملی حفاری در آغاز مرحله نهایی لیگ فوتسال زنان

به گزارش ایسنا، هفته نخست از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان جمعه‌شب برگزار شد و چهار تیم راه‌یافته به این مرحله مقابل هم به میدان رفتند. در یکی از این دیدارها تیم هیات فوتبال خراسان رضوی میزبان سایپا تهران بود. نیمه اول این دیدار با تک گل شهین افلاکی به سود سایپا تمام شد […]

به گزارش ایسنا، هفته نخست از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان جمعه‌شب برگزار شد و چهار تیم راه‌یافته به این مرحله مقابل هم به میدان رفتند.

در یکی از این دیدارها تیم هیات فوتبال خراسان رضوی میزبان سایپا تهران بود. نیمه اول این دیدار با تک گل شهین افلاکی به سود سایپا تمام شد و در ادامه نسرین قمی گل دوم نماینده تهران را به ثمر رساند. تیم مشهدی توسط مرضیه توفیقی نسب تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و با حساب یک بر دو شکست خورد.

در دیگر دیدار این هفته تیم‌های ملی حفاری اهواز و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار با گل‌های فرشته خسروی و نساء احدی دو بر صفر به سود نفت تمام شد اما حفاری در نیمه دوم با گلزنی سحر پاپی و فاطمه خلج کار را به تساوی دو بر دو کشاند.

به این ترتیب با برگزاری دیدارهای هفته نخست سایپا با سه امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت، پالایش نفت آبادان و ملی حفاری اهواز هر کدام با یک امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند و هیات فوتبال خراسان رضوی هم بدون امتیاز چهارم شد.

در هفته دوم این مسابقات ملی حفاری اهواز با هیات فوتبال خراسان رضوی به مصاف هم می‌روند و پالایش نفت آبادان میزبان سایپا تهران خواهد بود.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان جام قهرمانی به تیمی می‌رسد که بیشترین امتیاز را کسب کند.

انتهای پیام