پیام تسلیت شهردار تبریز به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا
پیام تسلیت شهردار تبریز به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا

[ad_1] شهردار تبریز با صدور پیامی رحلت عالم ربانی، استاد اخلاق، فلسفه و خطیب توانا، آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت. به گزارش قلم پرس، در متن پیام تسلیت شهردار تبریز آمده است: انا لله و انا الیه راجعون تبریز در دوره‌های مختلف تاریخ، علامه‌های بزرگی در بطن خود پرورش داده و به برکت […]

[ad_1]

شهردار تبریز با صدور پیامی رحلت عالم ربانی، استاد اخلاق، فلسفه و خطیب توانا، آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.

به گزارش قلم پرس، در متن پیام تسلیت شهردار تبریز آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
تبریز در دوره‌های مختلف تاریخ، علامه‌های بزرگی در بطن خود پرورش داده و به برکت حضور همین عالمان بزرگ دینی، پیشرو در بسیاری از مسائل ملی و مذهبی بوده است.
سه علامه امینی، طباطبایی و جعفری، اساتید بنام اخلاق و فلسفه در تاریخ معاصر این شهر بوده‌اند که پس از آنها مردم بصیر و ولایتمدار شهر دلخوش به حضور و هدایت مرحوم استاد فاطمی‌نیا بودند که دست اجل این علامه بزرگ را نیز از ما گرفت.
مرحوم استاد فاطمی‌نیا، خطیبی توانا، استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه، مفسر صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه، مورخ و کتابشناسی توانمند بود که خیل کثیری از مردم ایران همواره پای ثابت منابر او در مساجد و هیئات مذهبی و صدا و سیما بودند.
ضایعه درگذشت این عالم ربانی برای تبریز، شهر علامه‌ها و همچنین مردم ولایتمدار ایران اسلامی و صد البته جهان اسلام جبران‌ناپذیر بوده ولی قطع به یقین مطمئن هستیم شاگردان آن بزرگوار راه و کلام او را ادامه خواهند داد.  

[ad_2]