پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا
پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت اندوهبار حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت. متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: خبر ارتحال ملکوتی عالم ربانی و معلم اخلاق، حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا (ره)، قلوب ارادتمندان و دوستداران ایشان را غرق اندوه کرد. فقدان این روحانی پرهیزکار و پاک‌سرشت، ضایعه‌ای برای حوزه‌های […]

[ad_1]

استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت اندوهبار حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

خبر ارتحال ملکوتی عالم ربانی و معلم اخلاق، حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا (ره)، قلوب ارادتمندان و دوستداران ایشان را غرق اندوه کرد.

فقدان این روحانی پرهیزکار و پاک‌سرشت، ضایعه‌ای برای حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت کشورمان، بویژه شاگردان و جوانانی است که از مجالس معنوی و پرفیض ایشان بهره می‌بردند.

عمر بابرکت این عالم عامل، سرشار از معنویت و خدمت به دین و اخلاق بود و آثار معنوی ایشان در تبلیغ و ترویج آموزه‌های متعالی اسلام و معارف ناب تشیع، سرمایه گران‌قدری برای جامعه اسلامی ما خواهد بود.

اینجانب با ابراز تسلیت صمیمانه خود به مردم مومن و متدین تبریز و آذربایجان شرقی بویژه بیت شریف و بازماندگان آن فقید سعید، از پیشگاه خداوند متعال می‌خواهم روح مطهر این عالم وارسته را در جوار رحمت واسعه خویش با ائمه معصومین (ع) محشور فرماید.
 

[ad_2]