پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی در پی درخشش صداوسیمای مرکز استان در هجدهمین اجلاس فناوری رسانه
پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی در پی درخشش صداوسیمای مرکز استان در هجدهمین اجلاس فناوری رسانه

استاندار آذربایجان شرقی در پی درخشش صداوسیمای مرکز استان در هجدهمین اجلاس فناوری رسانه و کسب عنوان مرکز برتر برای دومین سال پیاپی، پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام عابدین خرّم خطاب به مرتضی صفری، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی به شرح زیر است: کسب عنوان مرکز برتر در هجدهمین اجلاس فناوری رسانه که یقیناً حاصل […]

استاندار آذربایجان شرقی در پی درخشش صداوسیمای مرکز استان در هجدهمین اجلاس فناوری رسانه و کسب عنوان مرکز برتر برای دومین سال پیاپی، پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام عابدین خرّم خطاب به مرتضی صفری، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی به شرح زیر است:
 
کسب عنوان مرکز برتر در هجدهمین اجلاس فناوری رسانه که یقیناً حاصل تلاش‌های شبانه روزی جنابعالی و تمام همکاران فنی صداوسیمای مرکز استان و رویکرد توسعه‌محور و متکی به دانش و توانمندی‌های داخلی است، جای تبریک دارد.
 
توفیق مضاعف به‌دست آمده درآغاز به کار واحد سیار مدرن و بی‌نیاز کردن کشور از واردات سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای فناورانه، موید شایستگی‌های صداوسیمای مرکز استان در انتخاب به عنوان رتبه برتر فنی بین ۳۳ مرکز کشور است.
 
امیدوارم موفقیت به‌دست آمده، انگیزه مضاعفی را جهت توسعه زیرساخت‌های فنی رسانه ملی در حوزه‌های مختلف تولید و پخش در آن مجموعه ایجاد کند.
 
قطعاً مدیران استان نیز در این مسیر در کنار شما خواهند بود تا دسترسی عموم شهروندان استان به پخش باکیفیت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی را شاهد باشیم.
 
دوام توفیقات فرزندان خدوم ملت در سنگر رسانه ملی را از خداوند منان خواهانم.