پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۴ تیر، روز شهرداری و دهیاری
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۴ تیر، روز شهرداری و دهیاری

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۴ تیر، روز شهرداری و دهیاری، بر حمایت دولت و وزارت کشور از مدیریت‌های محلی در راستای سپردن امور اجرایی کشور به مردم تأکید کرد. متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: امروزه نقش نهادهای محلی در روند توسعه و پیشرفت متوازن مناطق و ارتقای شاخص‌های […]

[ad_1]

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۴ تیر، روز شهرداری و دهیاری، بر حمایت دولت و وزارت کشور از مدیریت‌های محلی در راستای سپردن امور اجرایی کشور به مردم تأکید کرد.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

امروزه نقش نهادهای محلی در روند توسعه و پیشرفت متوازن مناطق و ارتقای شاخص‌های توسعه شهری و روستایی به یک اصل پذیرفته‌شده تبدیل شده است.

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌عنوان نهادهای محلی و بازوان اجرایی شوراهای اسلامی به دلیل ارتباط مستمر و شبانه‌روزی با مردم و گستره وسیع خدمات و ماموریت‌ها، نقش بسزایی در این زمینه دارند.

دولت مردمی سیزدهم و وزارت کشور، حمایت همه‌جانبه از مدیریت‌های محلی را در راستای سپردن امور اجرایی کشور به مردم یکی از اولویت‌های خود می‌دانند.

لازم است با بهره‌گیری از توانمندی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، گام‌های بزرگی در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان برداشته شود.

اینجانب با تبریک روز شهرداری و دهیاری به تمام دست‌اندرکاران خدمات شهری و روستایی، دوام توفیق مدیران، کارکنان و فعالان این حوزه را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.
 

[ad_2]