پیام استاندار آذربایجان‌ شرقی به مناسبت روز خبرنگار
پیام استاندار آذربایجان‌ شرقی به مناسبت روز خبرنگار

[ad_1] استاندار آذربایجان‌ شرقی با صدور پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن عاشورای حسینی(ع) و گرامی‌داشت روز خبرنگار، از تاسیس صندوق قرض الحسنه اهالی رسانه خبر داد. متن پیام عابدین خرّم بدین شرح است: امسال ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را در حالی گرامی می داریم که با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین، سید و سالار شهیدان […]

[ad_1]

استاندار آذربایجان‌ شرقی با صدور پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن عاشورای حسینی(ع) و گرامی‌داشت روز خبرنگار، از تاسیس صندوق قرض الحسنه اهالی رسانه خبر داد.

متن پیام عابدین خرّم بدین شرح است:

امسال ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را در حالی گرامی می داریم که با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین، سید و سالار شهیدان مصادف شده است و یادآور همسانی رسالت اهالی رسانه با حضرت زینب(س) تنها پیام رسان و زبان گویای واقعه کربلا است. 

روشنگری، تبیین حقیقت و مطالبه‌گری، مسئولیت سنگین و حساسی است که به دستان توانمند خبرنگاران به امانت سپرده شده است. 

دولت مردمی، توجه به افکار عمومی، باور به پاسخگویی و ارتقای شفافیت را از لازمه‌های ایران قوی دانسته و اهالی رسانه را یاور خود در مقابله با سیاه‌نمایی دشمن در فضای مجازی به‌ شمار می‌آورد. 

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای رسانه بویژه شهید محمود صارمی که ۱۷ مرداد به مناسبت شهادت او، روز خبرنگار نامیده شده است، فرا رسیدن این روز را خدمت اصحاب رسانه، خبرنگاران تلاشگر و متعهد تبریک و تهنیت گفته و همواره قدردان زحمات بی‌شائبه‌ این عزیزان در استان هستم. 

با پیشنهاد ابتکاری شورای اطلاع‌رسانی استان برای ماندگار شدن هدیه روز خبرنگار مبنی بر تاسیس صندوق قرض‌الحسنه خبرنگاران و اهالی رسانه موافقت کرده و واریز مبلغ ۳ میلیارد ریال بعنوان نخستین سپرده این صندوق از محل مسئولیت‌های اجتماعی یکی از واحدهای صنعتی را اعلام می‌کنم. مدیریت این صندوق برعهده تشکل‌های صنفی و نمایندگان خبرنگاران خواهد بود تا تمامی خبرنگاران استان امکان بهره‌مندی از مزایای آن را داشته باشند.

[ad_2]