پژمان : مقابل ماشین سازی با هدف ارایه بازی زیبا و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم
پژمان : مقابل ماشین سازی با هدف ارایه بازی زیبا و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم

به گزارش قلم پرس از تبریز، علیرضا پژمان درخصوص بازی فردا مقابل ماشین سازی اظهار داشت: ما بعد از  لیگ قهرمانان آسیا در هیچ کدام بازی‌ها ترکیب کامل بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم و برای بازی فردا نیز دو سه بازیکن مصدوم داریم اما برای ارایه بازی زیبا و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، علیرضا پژمان درخصوص بازی فردا مقابل ماشین سازی اظهار داشت: ما بعد از  لیگ قهرمانان آسیا در هیچ کدام بازی‌ها ترکیب کامل بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم و برای بازی فردا نیز دو سه بازیکن مصدوم داریم اما برای ارایه بازی زیبا و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه افزود: بازی دربی حساسیت خاص خودش را دارد و تیم ماشین سازی برای ما قابل احترام است و در دو سه دیدار اخیر خود بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: هدف ما در تمامی مسابقات ارائه بازی زیبا، تماشاگر پسند توأم با کسب پیروزی است و در بازی فردا نیز با همین هدف وارد میدان می‌شویم.

دیدار تیم‌های تراکتور و ماشین سازی از سری مسابقات معوقه هفته بیست‌ویکم از ساعت ۱۹ فردا – شنبه ۸ خرداد – در استادیوم اختصاصی تراکتور ( بنیان دیزل) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷